Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، از اعزام تیم‌های بازرسی به ۱۴ نقطه تهران برای برخورد با قاچاق تجهیزات پزشکی خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا مسائلی، گفت: به منظور مبارزه با قاچاق و احتکار تجهیزات و ملزومات پزشکی، ۱۴ تیم با حضور معاون قضائی دادستان تهران، رئیس دادسرای جرایم پزشکی، روسای نواحی قضائی استان تهران، مدیران و قضات سازمان تعزیرات حکومتی، عوامل نیروی انتظامی و همکاری سربازان گمنان امام زمان (عج)، برای کشف قاچاق، احتکار و اقلام فاقد اصالت به ۱۴ مکان در تهران اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: قرار است طی این بازرسی ها، کالا‌هایی که در محل مورد نظر وجود دارند از نظر قاچاق و احتکار بررسی شده و چنانچه کالا‌های مورد نظر فاقد اصالت و ثبت در شبکه توزیع قانونی باشند با دستور مقام قضائی حاضر در محل ضبط و برابر قوانین و مقرارت مرتبط با آن‌ها رفتار شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی جرایم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۷۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر

سرهنگ "سید جلال‌الدین جوانمردی" اظهار‌داشت: پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، یکی از مصادیق بارز فساد اقتصادی در کشور است و مبارزه با این معضل مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه خودرو باری نیسان مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۶۰ کیسه ۵۰ کیلویی کود شیمیایی قاچاق کشف شد.


فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از معرفی متهم ۵۰ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان‌داشت: کارشناسان ارزش تقریبی کود‌های قاچاق را ۳۷۵ میلیون ریال برآورد کردند.


این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳ تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • توقیف ۱۶ تن آرد قاچاق در کرمانشاه
  • کشف ۳۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سنقروکلیایی
  • کشف خشکبار قاچاق ۷۰ میلیاردی در بهارستان
  • کشف بیش از ۱۲ هزار ایمپلنت قاچاق در تهران
  • کشف ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  • شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • کشف ۵ تن خشکبار قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر در استان قم در سال گذشته
  • کشف انبار کالای قاچاق در جنوب تهران