Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین گردهمایی باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی با محوریت «مدیریت آب و پسماند» به همت سازمان دانشجویان برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهارمین گردهمایی باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی با محوریت «مدیریت آب و پسماند» به همت سازمان دانشجویان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گردهمایی با هدف معرفی گروه‌های دانشجویی حامی محیط زیست و مهیا کردن فضا برای ارتباط هر چه بیشتر این گروه‌ها با یکدیگر و همچنین تبیین راهکار‌های مناسب به منظور ایجاد سیر بهبود در بخشی از معضلات محیط زیستی برگزار می‌شود.
چهارمین گردهمایی گروه‌های دانشجویی حامی محیط زیست با حضور دبیران منتخب گروه‌های دانشجویی در قالب هشت منطقه از سراسر کشور برگزار خواهد شد.
نشست شورا‌های مرکزی مناطق، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوعات، «روش شناسی فعالیت در تشکل‌های دانشجویی» و «مدیریت پسماند»، برپایی کارگروه‌های «مدیریت پسماند، کارگروه آب و اکوتوریسم»، برگزاری پنل «نقش تأثیرگذاران در مدیریت بحران آب»، پاکسازی ساحل و ... بخشی از برنامه‌های این گردهمایی دو روزه خواهد بود.
همچنین، در این برنامه مدیران و مسئولین از مجلس شورای اسلامی، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان جنگل‌ها و مراتع و آبخیزداری، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت نیرو، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استان مازندارن در برنامه حضور خواهند داشت.
چهارمین گردهمایی گروه‌های دانشجویی حامی محیط زیست و منابع طبیعی، ۲۴ و ۲۵ مهرماه جاری با همکاری جهاددانشگاهی استان مازندارن درمحل دانشگاه مازندران واقع در بابلسر برگزار خواهد شد.


در چهارمین گردهمایی گروه‌های دانشجویی حامی محیط زیست و منابع طبیعی، مدعوین از باشگاه «منطقه یک» با حضور گروه‌های دانشجویی از استان‌های خراسان رضوی، جنوبی، شمالی و استان سمنان. «منطقه دو» با حضور گروه‌های دانشجویی از استان‌های تهران، قم، مرکزی، قزوین، البرز، «منطقه سه» با حضور گروه‌های دانشجویی از استان‌های گیلان، گلستان و مازندران، «منطقه چهار» با حضور گروه‌های دانشجویی از استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و زنجان، «منطقه پنج»، با حضور گروه‌های دانشجویی از استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس، کهکلویه و بویراحمد، «منطقه شش» با حضور گروه‌های دانشجویی از استان‌های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، «منطقه هفت» با حضور گروه‌های دانشجویی از استان‌های کردستان، همدان، کرمانشاه، ایلام و لرستان و «منطقه هشت» با حضور گروه‌های دانشجویی از استان‌های اصفهان، یزد، چهار محال و بختیاری. خواهند بود.



تاریخچه مختصر از باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی

باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منتبع طبیعی، مرکزی است برای شناسایی، جذب، هدایت و هم¬افزایی دانشجویان علاقه‌مند و فعال در زمینه‌ی فعالیت‌های حمایتی و حفاظتی از محیط زیست و منابع طبیعی.
این باشگاه، متشکل از انجمن¬‌های علمی - دانشجویی رشته¬های مختلف دانشگاهی، تشکل¬ها، کانون¬ها و گروه¬های فرهنگی و اجتماعی دانشجوییِ ثبت شده است که در عرصه محیط زیست، منابع طبیعی و توسعه پایدار فعالیت داشته باشند.
باشگاه برای اولین بار در سال ۱۳۹۰ در دومین گردهمایی با حضور ۷۳ گروه دانشجویی در تهران شکل گرفت و پس از آن با وقفه به وجود آمده در سال ۱۳۹۵ در سومین گردهمایی در لرستان با حضور ۹۷ گروه، فعالیت خود را از سر گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشجویان محیط زیست گردهمایی جهاد دانشگاهی معضلات زیست محیطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۷۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره

جمعی از مسئولان، قضات و بازپرسان دادگستری استان قم با هدف آشنایی هرچه بهتر با وظایف و شرایط کاری محیط بانان به عنوان ضابطان خاص قضایی و بررسی مشکلات حقوقی و قضایی زیست محیطی استان، از منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم بازدید کردند.

 محمدحسین بازگیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های کم نظیر زیست محیطی در مناطق و زیستگاه های طبیعی استان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همدلی و مشارکت تمامی نهادهای ذیربط بتوانیم با هرگونه تعدی و تخلف که موجب تخریب و از بین رفتن محیط زیست می‌شود، به خوبی مقابله کنیم. 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • شکست مرز‌ها در مناطق چهارگانه محیط‌زیست
  • باید از برگزاری تورهایی که مسئولیتی در قبال حفاظت از طبیعت ندارند، جلوگیری شود
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • نگرانی از بدرفتاری پلیس آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین به سازمان ملل رسید
  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • تداوم تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا
  • گسترش اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین از آمریکا به فرانسه
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • خشونت پلیس فرانسه علیه دانشجویان حامی فلسطین