Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@19:19:20 GMT

پیام قدردانی بشار رسن بعد از اتفاق تلخ

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۷۸۶۱

پیام قدردانی بشار رسن بعد از اتفاق تلخ

هافبک عراقی پرسپولیس با انتشار پستی از کسانی که در این مدت با پیام و حضور خود در کنارش بودند تشکر کرد.

به گزارش “ورزش سه”، بشار رسن، هافبک عراقی ۲۲ ساله پرسپولیس که در جریان حضورش در اردوی تیم ملی عراق با خبر درگذشت مادرش مواجه شد، از کسانی که در این مدت با پیام‌های خود این ضایعه را به او تسلیت گفتند و دلداری‌اش دادند تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بشار در متن قدردانی خود  از طرفداران استقلال پرسپولیس و همچنین هم‌تیمی‌ها و مدیریت باشگاه آورده است:


با درود فراوان به ایرانیان عزیزم. من لحظات بسیار سختی را دارم سپری می‌کنم چون غم از دست دادن مادر خیلی بزرگتر از چیزی هست که حتی بشه تصورشو کرد ولی احساس خیلی خوبی داریم از اینکه می‌بینم که شماها دروازه قلبتون رو به روی من و خانواده‌ام باز کردید و گرمای قلب شما من و خانواده‌ام رو تسلی میده. من به خاطر عشق به شما همه تلاشم رو کرده‌ام، برای هدف بزرگی که همه باهم شروع کردیم و به یاری خدا و دعای خیر شما با قدرت‌تر برای شادی روح مادرم و خوشحالی شما برخواهم گشت. می‌خواهم از همه شما عزیزان پرسپولیسی، همبازیان عزیزم، مدیریت باشگاه و از طرفداران تیم بزرگ استقلال که با پیام‌ها و حمایت خودشون منو تنها نگذاشتند از صمیم قلب تشکر کنم و امیدوارم خدا همه رفتگان رو قرین رحمت خودش قرار بده. ممنونم از همه ایرانیان عزیزم و همبازی‌ها و طرفداران. برادر شما بشار

 

بشار رسن پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بشار رسن پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۷۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس - سپاهان با یک اتفاق جذاب؛ در انتظار تقابل سال

به گزارش همشهری‌آنلاین، ابتدا گفته شد با کارت زردی که رامین رضاییان در بازی سپاهان و ملوان گرفت، این بازیکن محروم شده و برابر پرسپولیس قادر به حضور در میدان نخواهد بود. یک عده آدم بیمار هم که متأسفانه بین هواداران همه تیم‌ها دیده می‌شوند، فورا نتیجه گرفتند رضاییان عمدا خودش را محروم کرده تا برابر تیم سابقش به میدان نرود. بعدتر اما خود رامین با انتشار یک استوری انتقادی نسبت به انتشار این خبر غیرواقعی واکنش نشان داد و گفت هنوز یک کارت تا محرومیت جا دارد و می‌تواند برابر قرمزها به میدان برود.

به این ترتیب انتظار می‌رود روز ۱۲‌اردیبهشت شاهد یکی از هیجان‌انگیزترین و باکیفیت‌ترین تقابل‌های این فصل در ورزشگاه آزادی باشیم؛ جایی که رضاییان در سمت راست سپاهان رودرروی زوج عبدالکریم حسن و اوستون اورونوف در سمت چپ پرسپولیس قرار می‌گیرد.

کد خبر 846588 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم
  • پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم
  • عزیزم 03/03.03 به دنیا بیا لطفاً!
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • پرسپولیس - سپاهان با یک اتفاق جذاب؛ در انتظار تقابل سال
  • عزیزم ۰۳/۰۳/۰۳ به دنیا بیا لطفاً!
  • پیام ابراهیم رئیسی به بشار اسد +جزئیات
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • پاشازاده: استقلال ۸۰ دقیقه بااقتدار بازی کرد
  • قدردانی امیرعبداللهیان از خانواده شهید طهرانی مقدم