Web Analytics Made Easy - Statcounter

کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: با توجه به عبور متناوب امواج تراز میانی جو از روی کشور امروز در استان های کرمانشاه، همدان، ایلام، لرستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، غرب اصفهان،بوشهر، شیراز، خراسان شمالی، خراسان رضوی، جنوب یزد، کرمان، شمال خوزستان و بخش هایی از هرمزگان و روز سه شنبه در استان های آذربایجان غربی، کردستان، همدان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، اصفهان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر، بارش باران و در برخی ساعات وزش باد همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از بعدازظهر دوشنبه و طی روز سه شنبه با نفوذ جریانات شمالی ، تشدید بارش در استان های گیلان، مازندران، گلستان و کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور پیش بینی می شود.

به گفته رفیعی روزهای دوشنبه و سه شنبه شاهد وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در استان خوزستان خواهیم بود و همچنین در روز سه شنبه در استان های خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی و شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران گفت: امروز آسمان تهران کمی ابری و در برخی ساعات احتمال بارندگی و رگبار رعد و برق دور از انتظار نیست.

وی بیشنیه دمای امروز پایتخت را 24 و فردا صبح 21 درجه سانتی گراد اعلام کرد.

رفیعی در پایان طی هشدار نسبت به آب گرفتگی معابر تصریح کرد: با توجه به بارش باران، رعد و برق و وزش باد احتمال آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن ناگهانی در مسیل ها و رودخانه های استان های سواحل خزر وجود دارد که از این رو توصیه می شود که افراد از تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت آب و هوای کشور در 23 مهر ماه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران در راه خراسان رضوی است

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سارا حکمی در گفتگویی با بیان اینکه بارش پراکنده باران از عصر دیروز در نقاط مختلف استان آغاز شد که این بارش ها از ظهر امروز با گستردگی و شدت بیشتر تداوم خواهد یافت، اظهارکرد: بارش باران روز گذشته، مناطق شمالی و غربی خراسان رضوی را فرا گرفت و امروز علاوه بر این مناطق، نواحی مرکزی و شرقی نیز میزبان بارش باران خواهند بود.

وی گفت: فردا حجم بارش ها به اوج خود خواهد رسید که با شدت گرفتن این بارش ها احتمال آبگرفتگی و ایجاد رواناب در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

حکمی افزود: وزش باد و ماندگاری هوای خنک از دیگر پدیده های جوی استان است که تا اواخر هفته جاری تداوم دارد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته، فریمان با ۹ و سرخس با ۳۲ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و خنک ترین مناطق استان بودند و در همین مدت، دمای کلانشهر مشهد بین ۱۳ تا ۲۸ درجه در نوسان بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899094

دیگر خبرها

  • باران در راه خراسان رضوی است
  • خراسان رضوی بارانی می شود
  • برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است
  • هشدار بارش شدید باران در ۲۱ استان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور
  • بارش ها در بیشتر مناطق کشور شدت می یابد
  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد
  • تداوم بارش‌ها در اکثر نقاط کشور تا فردا
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه / باران و تگرگ در راه است