Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-29@10:23:00 GMT

ضرب و شتم یک خبرنگار در قزوین +عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۷۹۷۷

صراط:

شب گذشته، یک خبرنگار قزوینی، در حال عبور از یکی از خیابان‌های قزوین بود که با صحنه‌ای خبرساز مواجه شد.

به گزارش ایلنا ماموران شهرداری در منطقه یک قزوین درحال تخریب یک چهاردیواری در حومه قزوین بودند که با مقاومت مالک مواجه می‌شوند، این خبرنگار تصمیم می‌گیرد از این صحنه فیلمبرداری کند که با واکنش تند ماموران شهرداری مواجه می‌شود و ماموران او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگاری که کنجکاوی‌اش، ماموران شهرداری را آزرده کرده، دچار آسیب‌هایی از ناحیه گردن و زانو شده و گوشی وی توسط عوامل شهرداری ضبط شده است، وی هم‌اکنون در بیمارستان شهید رجایی قزوین بستری است.

صبح امروز، این حادثه رسانه‌ای شد و به دنبال آن، تصاویری از خبرنگار مصدوم که روی تخت بیمارستان افتاده، منتشر شد.

انتشار این خبر، شهرداری قزوین را به واکنش واداشت و موحب شد اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قزوین اطلاعیه‌ای صادر کند.

در این اطلاعیه آمده‌است: باتوجه به انتشار اخباری در خصوص ضرب و شتم خبرنگار صداوسیمای الوند، شهردار قزوین طی دستوری به مدیر منطقه یک شهرداری، سرپرست حراست، مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایت و مدیر اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قزوین، بررسی این موضوع و ارائه گزارش آن در اسرع وقت امروز را خواستار شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: خبرنگار قزوین ضرب و شتم صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۷۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ علی رحیمی‌پور گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی امیدیه پس از کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع، با هماهنگی با مرجع قضایی، از محل بازدید کردند و در نتیجه این عملیات، مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

سرهنگ رحیمی پور ارزش کالای مکشوفه را ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: برابر دستور اداره تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه، اموال توقیفی به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی منتقل و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.  

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • مانع‌تراشی برای فعالیت تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی بر اثر باران در منطقه چهار 
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه