Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-23@21:28:15 GMT

یک دقیقه سکوت به احترام مادر بشار رسن

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۷۹۹۷

یک دقیقه سکوت به احترام مادر بشار رسن

به گزارش جهان نيوز، سرچکو کاتانیتس، سرمربی اسلوونیایی تیم ملی فوتبال عراق ترکیب اصلی دومین بازی تورنمنت چهارجانبه عربستان برابر تیم ملی این کشور را اعلام کرد که در آن نام بشار رسن، هافبک پرسپولیس قرار ندارد.
تیم ملی فوتبال عراق با ترکیب محمد حمید، علاء مهاوی، مصطفی ناظم، رعد فنر، ریبین سولاقا، علی عدنان، احمد یاسین، مهدی کامل، امجد عطوان، حسین علی و محمد داود رو در روی عربستان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عراق در بازی نخست خود با نتیجه 4 بر صفر برابر آرژانتین شکست خورد. عربستان نیز با 2 گل مغلوب برزیل شده بود.

بشار رسن، هافبک پرسپولیس و تیم ملی فوتبال عراق در بازی با آرژانتین از ابتدا به میدان رفته بود اما بلافاصله پس از پایان این بازی به دلیل درگذشت مادرش به کشورش بازگشته بود. سرچکو کاتانیتس، سرمربی عراق با وجود درخواست بشار رسن برای بازگشت به ریاض و بازی با عربستان خواهان ماندنش در عراق شده بود.

همچنین با موافقت کمیته اجرایی تورنمنت چهارجانبه عربستان تحت عنوان «سوپر کلاسیکو» قرار است یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت مادر بشار رسن همراه با قرائت فاتحه‌ای پیش از بازی عربستان و عراق انجام شود.

منبع: ورزش11

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۷۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از جذاب‌ترین دیدارهای امشب فوتبال جهان، دو رقیب دیرینه، یعنی ریورپلاته و بوکاجونیورز در مرحله یک‌چهارم نهایی جام اتحادیه مقابل همدیگر قرار گرفتند و در بازی‌‌ای پرگل بوکا توانست با ۳ گل از سد حریفش بگذرد.

گل اول بازی را میگل بورخا در دقیقه ۱۰ به ثمر رساند. روی یک ضدحمله سریع، با پاس کلودیو اچوری، مهاجم کلمبیایی توانست دروازه بوکا را باز کند.

برتری ریورپلاته تا لحظات پایانی نیمه اول ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۱+۴۵ میگل مرنتیل با شوتی از نزدیکی نقطه پنالتی بازی را مساوی کرد.

در دقیقه ۶۲ نیمه دوم ادینسون کاوانی کامبک بوکا را تکمیل کرد. روی اشتباه مدافعان حریف، توپ به کوین زنون رسید و با سانتر او،‌ کاوانی با ضربه سر دروازه حریف را فرو ریخت.

پنج دقیقه بعد هم مرنتیل روی ریباند شوتی که دروازه‌بان دفع کرده بود، گل سوم را وارد دروازه ریورپلاته کرد تا بازی ۳-۱ شود.

این نتیجه تا لحظات پایانی ادامه داشت و در وقت‌های اضافه پائولو دیاز یکی از گل‌ها را جبران کرد اما این کافی نبود و بوکا جونیورز با پیروزی ۳-۲ برابر ریورپلاته به مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه آرژانتین رسید.

دیگر خبرها

  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • درخواست حسینی از عمره‌گزاران ایرانی برای احترام به قوانین عربستان
  • شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور
  • انتقاد تند رهبر حوثی‌ها از آل سعود: آیات قرآن را از برنامه‌های درسی حذف کرده‌اند | به صهیونیست‌ها احترام می‌گذارید
  • عراق در صادرات نفت به آمریکا از عربستان پیش افتاد
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست