Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمد کریمی و امیرحسین زارع به مدال نقره رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین دست یافتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های المپیک جوانان آرژانتین دیروز (یکشنبه) در شهر بوینس آیرس آرژانتین برگزار شد و دو نماینده کشتی آزاد نوجوان کشورمان به مدال نقره رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسابقات در هر وزن با حضور ۶ نفر و به صورت جدول نوردیک و در دو گروه سه نفره برگزار شد که در وزن ۶۵ کیلوگرم محمد کریمی در کشتی نخست مقابل تارک اسماعیل از مصر با نتیجه ۶ بر ۵ پیروز شد و در کشتی دوم نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد کارسون مان ویل از آمریکا گذشت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار پایانی مقابل توران بایراموف از آذربایجان با نتیجه ۶ بر یک مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم نیز امیر حسین زارع در دیدار اول خود با نتیجه ۱۱ بر صفر توماس بارنس از استرالیا را مغلوب کرد و در مبارزه دوم نیز با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل احمد خلیل از مصر به پیروزی رسید و به دیدار فینال رسید. وی در این دیدار مقابل سرگئی کوزیریف از روسیه با نتیجه ۶ بر ۵ شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کشتی مدال نقره کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورنمنت جاده ابریشم| چهار مدال نقره و برنز بوکسور‌های ایران در باکو

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی پرویزی که پیش از این حریفانی از قزاقستان و روسیه را شکست داده بود، در فینال به مصاف "اصیل‌بیک جلیل‌اوف" ازبکستانی رفت که نتوانست حریف را شکست دهد و نقره گرفت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی امیری که مشتزنانی از قرقیزستان و جمهوری آذربایجان را از پیش‌رو برداشته بود در مبارزه پایانی با "الکساندر زیریانوف" از روسیه روبه‌رو شد و با وجود ارائه مبارزه‌ای نزدیک، با رای داوران بازنده شد و مدال نقره را از آن خود کرد.

پیش از این مصطفی ریگی در وزن ۵۴ کیلوگرم و کسری طهماسبی در وزن ۷۱ کیلوگرم، به  مدال برنز رسیدند.

بوکسور‌های ایران برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک پاریس که اوایل خردادماه در تایلند برگزار خواهد شد، آماده می‌شوند.

تیم ایران با ۶ بوکسور در این مسابقات حضور یافت که در نهایت به دو مدال نقره و دو برنز رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴ مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو
  • بوکسور تبریزی به نقره بسنده کرد
  • چهار مدال نقره و برنز بوکسورهای ایران در باکو
  • نایب قهرمانی بوکسور تبریزی در تورنمنت جاده ابریشم
  • ۴ مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو/ باخت پرویزی و امیری در فینال
  • تورنمنت جاده ابریشم| چهار مدال نقره و برنز بوکسور‌های ایران در باکو
  • مريم طوسى فعلا تا بازيهاى آسيايى ٢٠٢٦ در پيست
  • شکست تیم وحید شمسایی مقابل مراکش
  • مدال نقره کانتندر جهانی لبنان بر گردن پینگ پنگ باز ایرانی
  • امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید