Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، حجت‌السلام والمسلمین حجت‌اله ذاکر در این نشست هم‌اندیشی، همفکری با اعضای دانشگاه اعم از اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان را گامی موثر در راستای اثربخشی بیشتر فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه دانست و گفت: همراهی اعضای هیات علمی در شناسایی اولویت‌های فرهنگی و اجرای آنها، اهمیت بالایی در بحث تهذیب و پرورش دارد؛ چنان که اگر تهذیب در کنار علم نباشد، آن علم نافع نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات با تاکید بر ذائقه‌سنجی فرهنگی دانشجویان، افزود: لازم است برآورد درستی از نیازهای فرهنگی و تربیتی دانشجویان داشته باشیم؛ همین موضوع اهمیت ذائقه‌سنجی فرهنگی دانشجویان را دوچندان می‌کند.

حجت‌السلام والمسلمین ذاکر بر تنوع‌بخشی ابزارها و ظرف‌های انتقال پیام فرهنگی به اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان تاکید کرد و گفت: از ابزارهای مختلفی از جمله برگزاری همایش‌ها، کارگاه‌ها، اردوهای علمی و گردشگری، نمایش فیلم و... برای انتقال پیام بهره می‌بریم تا به اهداف فرهنگی دست پیدا کنیم.

بر طبق این گزارش، جمعی از اعضای هیات علمی فعال در حوزه فرهنگ از دانشکده‌های مختلف واحد علوم و تحقیقات از جمله دکتر احمد شاهورانی، دکتر پرویز آبرومندآذر، دکتر رقیه صدرایی، دکتر مجید پولادیان، دکتر فهیمه باب‌الحوائجی، دکتر افسانه مظفری، دکتر مهدی روانشادنیا، دکتر عطاءالله ابطحی، دکتر رها خرازی، دکتر امیر عزیزی، دکتر سید صلاح‌الدین نقشبندی و دکتر سودابه سلیمانی به بیان دیدگاه‌های خود در ارتباط با الزامات و لوازم فعالیت فرهنگی در دانشگاه پرداختند.

توجه به ماموریت پرورشی در کنار آموزشی در دانشگاه، بکارگیری ظرفیت اساتید برجسته در انتقال پیام‌های فرهنگی به اعضای دانشگاه، وقت گذاشتن برای امر فرهنگ از سوی اساتید، شاگردپروی اساتید، نهادینه‌سازی اخلاق حرفه‌ای در محیط دانشگاه از سوی اساتید و کارکنان و دانشجویان، افزایش برگزاری مسابقات علمی، ورزشی و هنری برای ارتقای مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی، ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی و ارتباطی برای انتقال پیام فرهنگی و... از جمله محورهای مورد تاکید اساتید واحد علوم و تحقیقات برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی بود.

204 / 167 واحد علوم و تحقیقات هم‌اندیشی استادان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واحد علوم و تحقیقات هم اندیشی استادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۸۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه / اعتصاب اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس

اعتراضات دانشجویان در آمریکا علیه جنگ غزه و حمایت‌های تمام‌ قد واشنگتن از تل‌آویو همچنان ادامه دارد؛ دانشگاه پلی‌تکنیک کالیفرنیا مجبور به تعطیلی کلاس‌های درس شده و هم‌چنین اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس در آستین امروز – پنجشنبه – دست به اعتصاب زده و تمامی فعالیت‌های آموزشی را به حالت تعلیق درآورده‌اند.

به گزارش ایسنا، طی روزهای اخیر اعتراضات دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف آمریکا آغاز شد. آنها نسبت به جنگ غزه و حمایت‌های آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی در این باریکه معترض هستند و خواستار خاتمه جنگ و آتش‌بس هستند.

روزنامه گاردین به نقل از بیانیه مشترک اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس در آستین می‌نویسد: «ما شاهد ضرب‌وشتم دانشجویان زن توسط پلیس بوده‌ایم و هم‌چنین دیده‌ایم که پلیس با خشونت آنها را دستگیر می‌کند. ما این واکنش نظامی پلیس به معترضان حامی فلسطین را محکوم می‌کنیم. پلیس و نیروهای ایالتی اعتراض مسالمت‌آمیز دانشجویان را با خشونت پاسخ داده‌اند؛ اقدامی که تمام جامعه ما را ناامن می‌کند.»

آنها هم‌چنین در اعتراض به این رفتار خشونت‌آمیز، تمامی فعالیت‌های اداری و آموزشی دانشگاه را به حالت تعلیق درآوردند و طی فراخوانی قرار است امروز ساعت ۱۲:۱۵ ظهر به وقت محلی در دانشکده تجمع کنند.

پلیس تگزاس هم‌چنین روزنامه‌نگاری را که در حال پوشش خبری اعتراضات در دانشگاه تگزاس در آستین بود، دستگیر کرد. گزارش شده که عکاس تلویزیون «فاکس۷» نیز دستگیر شده است.

نیروهای امنیتی با دانشجویان معترض نسبت به جنگ غزه درگیر شده‌اند و برای سرکوب اعتراضات آنها تاکنون چندین نفر را بازداشت کرده‌اند. «گِرگ ابوت» فرماندار تگزاس می‌گوید «تا زمانی که معترضان متفرق نشوند»، این دستگیری‌ها و موج سرکوب دانشجویان ادامه خواهد داشت.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج سفر می کند
  • گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه / اعتصاب اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه