Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@13:14:54 GMT

دیگر بهترین دروازه‌بان دنیا نیستی آقای نویر

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۸۰۹۹

دیگر بهترین دروازه‌بان دنیا نیستی آقای نویر

بهترین دروازه‌بان دنیا دیگر بهترین دروازه‌بان دنیا نیست و چه تیم ملی آلمان و چه باشگاه بایرن مونیخ به خاطر افول مانوئل نویر نگران هستند.

به گزارش "ورزش سه"،  تماشای افول یک بازیکن بزرگ همیشه تلخ و دردناک است، به  خصوص وقتی این بازیکن بزرگ یکی از بزرگترین دروازه‌بانهایی باشد که تاریخ فوتبال دنیا به خود دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانوئل نویر این روزها دیگر مانوئل نویر سابق نیست و برای اولین بار صداهایی در کشورش آلمان از افول او صحبت کرده و چه در تیم ملی و چه در بایرن خواهان جایگزین شدن او هستند.

 

نویر که بعد از دچار شدن به مصدومیت در فصل گذشته، در ابتدای فصل جاری بعد از مدتی دور بودن به میادین بازگشته بود در هفت بازی ابتدای فصل عملکرد بدی نداشت و در هفت بازی اول بایرن مونیخ تنها 2 گل دریافت کرد، گلهایی که نمی‌توان گفت روی آنها مقصر بود. ولی همه چیز از بازی با آگسبورگ آغاز شد.

 

درحالیکه در وقت اضافه‌ی بعد از 90 دقیقه بایرن محکم به برتری 1-0 خود چسبیده بود، نویر روی یک ضربه‌ی کرنر به اشتباه به پرواز درآمد و توپ را از دست داد تا در نهایت دروازه‌ی بایرن باز شود و این بازی با تساوی به پایان برسد. افول بایرن مونیخ و مانوئل نویر از همین بازی آغاز شد. نویر در پنج بازی مقابل آگسبورگ، هرتابرلین، آژاکس، مونشن‌گلادباخ و بازی با هلند با پیراهن تیم ملی آلمان 10 بار توپ را از دروازه‌اش بیرون کشیده است.

 

اعتماد به نفس همیشه یکی از مهمترین خصوصیات مانوئل نویر بوده و برخی معتقدند او موفقیت خود را تا حد زیادی مدیون اعتماد به نفس بالایش بوده است. ولی این روزها به نظر می‌رسد اعتماد به نفس او هم در حال افت کردن است چرا که آمار نشان می‌دهد توان نویر در متوقف کردن شوتها به شدت کاهش پیدا کرده، یکی دیگر از خصوصیات نویر که به آن می‌بالید و بسیاری از هوادارانش او را شوت‌گیرترین دروازه‌بان دنیا می‌دانستند. مطابق آمار نشریه‌ی کیکر در فصل گذشته‌ی بوندس‌لیگا درصد شوت‌گیری مانوئل نویر 59.7درصد بوده و این آمار برای او به شدت کم است. چرا که آمار شوت‌گیری نویر در فصل‌های گذشته همیشه چیزی در حدود 80 درصد بوده. این آمار یکی از وجوه افت و افول مانوئل نویر را نشان می‌دهد و بدون شک با بررسی آمار عملکرد او در زمینه‌های دیگر هم با نتایجی مشابه مواجه خواهیم شد.

 

نویر باید به توصیه‌ی خیرخواهانه‌ی بعضی از کارشناسان آلمانی و هوادارانش گوش بدهد و پیش از آنکه خاطره‌ی بدی از خود در ذهن هواداران بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان به جا بگذارد با خداحافظی در اوج، جا را برای جوانترها باز کند.

 

بایرن مونیخ مانوئل نویر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ مانوئل نویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۸۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین رویداد جوانی در استان همدان

حجت الاسلام کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: ما در آستانه سیاه چاله‌ای جمعیت در استان همدان هستیم که سالهاست در ردیف پایین جدول کشور قرار گرفته ایم و از نظر نرخ رشد جمعیتی در کشور اصلاً اوضاع مساعدی نداریم.

وی یادآور شد: دومین رویداد جوانی با شعار سهم من از جوانی ایران در ۷ بخش برگزار خواهد شد که شامل خانواده‌ها، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها، مؤسسات خصوصی، مدیران و نخبگان است.

رئیس هیئت مدیره هفت بهشت با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند آثار خود را در این زمینه به معاونت بانوان و خانواده استانداری ارجاع دهند افزود: ما در مؤسسه هفت بهشت احساس رسالت نمودیم و با پشتوانه سال‌ها تجربه فرهنگی و جهادی در تمام نقاط شهر واستان همدان از سال ۱۳۹۸ رسماً کار خود را در سبک زندگی، آسیب‌های اجتماعی و مشخصاً کار جمعیتی آغاز کردیم.

حجت الاسلام کرمی اذعان داشت: کشور ما نیازمند ایران جوان، پیش برنده، پرنشاط و پیشتاز است واین ایران باید دارای نسلی جوان در آینده داشته باشد ولی متأسفانه شاهد این بودیم طی پروژه‌ها و نفوذی که در کشور شکل گرفت و احیاناً غفلت‌های که در کشور صورت گرفت و پروژه‌های بین المللی مثل پروژه بین المللی سقوط جمعیت که دنبال منافع برون مرزی آمریکا بود و دنبال این بود که بتواند رشد جمعیتی کشورهای مورد هدف همه دنیا و مخصوصاً کشورهای اسلامی را کنترل کند بگه گونه‌ای که در ایران اسلامی ما که خود غربی‌ها متعجب هستند به ۷۰ درصد سقوط جمعیتی را شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: قرار بر این بود پروژه کنترل جمعیتی که در ایران شکل گرفت از دهه ۶۰ نرخ ۵/۶ یا به صورت آمار ۶/۷ کشور وجود داشت این نرخ جمعیت تا سال ۱۳۷۱ به ۴ برسد و این بدان معنا است که ما به ازای هر پدر و مادر ۵/۶ بچه به دنیا می‌آمد یا به صورت واضح‌تر ۱۰ پدرومادر جوان ۶۷ فرزند به دنیا می‌آوردند و قرار براین بود ۱۰ زوج ۴۰ بچه تا سال ۱۳۷۱ به دنیا بیاورند یعنی ۲۷ بچه کاهش پیدا کند اما در سال ۱۳۷۱ این پروژه‌ای که برای ما چیده شد تا سال ۱۳۹۰ به اینجا برسیم اما ما در سال ۱۳۷۰ به اینجا رسیدیم وتا سال ۱۳۷۹ ما به سطح جایگزینی رسیدیم یعنی لبه پرتگاه سقوط به ۲/۱ رسیدیم یعنی جمعیت کشور ما ۱۳۷۹ به جایی رسید که هر پدرومادری که از دنیا می‌روند فقط می‌توانند جایگزین خود فرزند بگذارند و هیچ فرزند یا نسلی اضافه نمی‌شود.

حجت الاسلام کرمی بابیان اینکه ما از جنگ‌های اتمی بیشتر کشته و تلفات جمعیتی داده‌ایم، امروزه شاهد این هستیم ورطه سقوط جمعیتی کشور ما را در بر گرفته است خاطرنشان کرد: طبق آخرین آمار با توجه به هشدارها متعددی که رهبر انقلاب اسلامی از سال ۱۳۸۵ داده‌اند ما به آمار ۱/۷ رسیدیم یعنی زیر نرخ جایگزینی قرار گرفته‌ایم و در سال ۱۴۳۰ با همین آمار پیش برویم جمعیت ایران تقریباً به ۳۵ میلیون نفر خواهد رسید جمعیتی که پیر و کهنسال خواهد داشت و این کشور هیچ بازدهی، رشد، نشاط و تلاشی نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: خانواده‌های خوش جمعیت را تکریم کنیم که این افراد نقش فهیم و پیشران را در جامعه بازی می‌کنند وبا برنامه ریزی مستمر این پیچ جمعیتی که کشور ما را تهدید می‌کند به خوبی طی کنیم.

کد خبر 6088201

دیگر خبرها

  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • برگزاری دومین رویداد جوانی در استان همدان
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • عزیزم 03/03.03 به دنیا بیا لطفاً!
  • خبر ذخیره‌سازی شده توسط در تاریخ ۱۴۰۳۰۲۰۴-۱۴:۰۴
  • عزیزم ۰۳/۰۳/۰۳ به دنیا بیا لطفاً!
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است