Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان یادواره شهدا دهستان بیاض انار شب گذشته با حضور مردم این شهرستان برگزار شد.

دراین مراسم حجت الاسلام مهدوی امام جمعه بافت ضمن تجلیل از مقام شامخ شهداء وخانواده محترم آنان گفت: شهیدان کسانی هستند که درعرصه‌های مختلف جان فشانی کردند وجان خود را تقدیم اسلام واهل بیت  کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود :شهیدان کاری حسینی کردند واقتدار وعظمت ملت ما نیز از خون پاک شهداست؛ و برگزاری یادواره‌ شهداست که میتواند جوانان مارا از پیچ و خم حوادث حفظ کند.

حجت الاسلام مهدوی همچنین با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره‌ شهدا گفت: شهدا عاشق امام حسین (ع) بودند و با معرفت و بصیرت، دل از وابستگی‌های دنیا بریده و جان خود را تقدیم اسلام کردند.

وی همچنین دررابطه با بصیرت ما ملت گفت: ما با ید بصیرتی شبیه  امام حسین داشته باشیم.

این مراسم با مداحی همراه بود ودرحاشیه این مراسم نمایشگاهی از عکس شهدا برپا  شد.

دهستان بیاض انار محل تولد شهید مدافع حرم حجت الاسلام بیاضی زاده است که دو سال قبل در سوریه به فیض شهادت نائل شد.

انتهای پیام/ح

یادواره شهدا دهستان بیاض انار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یادواره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۸۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم، امام جمعه جدید شهر میانرود شهرستان دزفول معرفی شد. 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در این مراسم گفت: امام جمعه محور وحدت و تحول یک منطقه است.

وی افزود: وقتی مسئولان، مردم و امام جمعه در کنار یکدیگر باشند تلاش می‌کنند که مشکلات را کاهش بدهند.

در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید طاهر حمیدی، امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید احمد علوی اصل به عنوان امام جمعه جدید شهر میانرود معرفی شد. 

در حاشیه این مراسم، جمعی از مردم شهر میانرود با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در بردسکن
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • برگزاری یادواره ۳۴ شهید ورزشکار بردسکن