Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:43:05 GMT

یگان حفاظت اداره اوقاف رفسنجان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۸۲۰۸

یگان حفاظت اداره اوقاف رفسنجان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه رفسنجان عصر یکشنبه در این مراسم اظهار داشت: حراست از موقوفات ارزشمند شهرستان بسیار مهم است و این یگان می تواند مستقل در حفظ و حراست، پیگیر این امر باشد.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور افزود: نیروی انتظامی در همه عرصه ها پشتیبان بوده و خواهد بود اما مجموعه هایی مثل اوقاف به یگان حفاظت نیاز دارند که خوشبختانه امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: یگان حفاظت موقوفات نباید ملاحظه کسی را در این زمینه داشته باشند تا موقوفات حفظ شده و برای دیگران که موقوفه ایجاد کنند مشوق ایجاد کنیم.

امام جمعه رفسنجان تأکید کرد: مورد مصرف وقف بندگان خدا هستند و اگر وقف مورد خاص دارد افراد نمی توانند در هر راهی خواستند استفاده کنند بنابراین نظر متولی هر چند هزار سال گذشته باشد محترم بوده و واجب است طبق نظر متولی اقدام کنیم.

کد خبر 4430470

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل اوقاف کرمان رفسنجان اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی گرگان بوشهر مشهد یاسوج شیراز شهرکرد خرم آباد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۸۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت جهاد کشاورزی، رضا افلاطونی در نشست با فرمانده و کارکنان یگان حفاظت اراضی کشاورزی افزود: تلاش داریم در طرح حفاظت از اراضی کشاورزی مردم و سایر دستگاه‌ها ونهاد‌ها با سازمان امور اراضی کشور همکاری و برای انجام این کار مردم باید اعتماد کنند.

رئیس سازمان امور اراضی کشور اظهارداشت: همچنین باید به نیاز‌های مردم در حوزه گردشگری توجه و مناطقی تحت عنوان شهرک‌های گردشگری در خارج از اراضی کشاورزی فراهم شود تا خسارتی به اراضی کشاورزی وارد نشود.

وی تصریح کرد: برون‌سپاری فعالیت‌ها در حوزه اجرای احکام تبصره دو، نظارت دقیق بر فعالیت یگان حفاظت استان‌ها، اجرای گشت مشترک یگان حفاظت با سایر دستگاه‌های متولی زمین، هوشمندسازی نظارت و پایش هوشمند اراضی کشاورزی از مهمترین برنامه‌های یگان حفاظت برای سال جدید است.

فرمانده یگان حفاظت در ۳۴ شهرستان جدید استقرار می‌یابد

سرهنگ اکبر امینی فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی گفت: در سال جدید در ۳۴ شهرستان بحرانی کشور از بابت ساخت‌وساز‌های غیرمجاز، فرمانده یگان حفاظت اراضی منصوب خواهد شد.

وی افزود: تاکنون سامانه رصد و پایش هوشمند اراضی کشاورزی در ۳۱ استان راه‌اندازی شده و در سال جاری در استان سیستان و بلوچستان نیز راه‌اندازی خواهد شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز کشف شد
  • کشف محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند