Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چـهارمین دوره از قرعه‌کشی حسـاب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانـک آینده، به خاطر قـدردانی از نیت سـپرده‌گذاران قرض‌الحسنه، ۲۰ کمک هزینه خرید واحد مسکونی هر یک به ارزش یک میلیارد ریال، ۱۵۰ خودروی سواری پژو پارس سال، ۲۰۰ کمک هزینه خرید صنایع‌دستی ۵ میلیون ریالی و تعداد ۲۰.۰۱۹ جایزه نقدی ۹۰۰ (نهصد) هزار ریالی برای سپرده‌گذاران در نظر گرفته شده بود که با مشخص شدن اسامی برندگان در این مراسم، این جوایز به‌زودی به آنها اهدا خواهد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی اعلام‌شده، شامل برندگان قطعی جوایز کمک هزینه خرید مسکن، خودروی سواری پژو پارس سال، کمک هزینه خرید صنایع‌دستی و جایزه نقدی است. طرح افتتاح حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک آینده از اول مهرماه سال ۱۳۹۶ تا پایان شهریورماه سال ۱۳۹۷ ادامه داشت که مورد استقبال چشمگیر هموطنان خیراندیش و ارجمند قرار گرفت. دارندگان حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز موجود، در صورت حفظ و افزایش موجودی خود، در قرعه‌کشی سال ۱۳۹۸ نیز شرکت داده می‌شوند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۸۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم قرعه‌کشی دومین دوره جشنواره بزرگ اصناف این بانک، روز دوشنبه سوم اردیبهشت، با حضور نمایندگانی از واحدهای نظارتی بانک برگزار شد و طی آن برندگان سه فقره جایزه ویژه کمک هزینه خرید خودرو هر یک به ارزش سه میلیارد ریال، 77 جایزه نقدی 200 میلیون ریالی، 223 جایزه امتیاز تسهیلات 5 میلیارد ریالی، 520 جایزه امتیاز تسهیلات 2 میلیارد ریالی و 635 جایزه امتیاز تسهیلات 1 میلیارد ریالی مشخص شدند.

در دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک که با شعار «این تجارت سودمند است» از دهم شهریور تا پایان دی‌ماه سال 1402 برای مشتریان بخش اصناف بانک تجارت برگزار شد، بالغ بر 176 هزار نفر از مشتریان بخش اصناف حایز شرایط شرکت در این قرعه‌کشی بودند و مجموع امتیازات کسب شده آنان برای شرکت در قرعه‌کشی به حدود 304 میلیون امتیاز بالغ شد.

اسامی برندگان جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت شامل صاحبان واحدهای صنفی فعال کشور در گروه‌های تولید، توزیعی و خدمات و رسته‌های گوناگون آن‌ها بزودی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می شود
  • معاون صدا خبر داد: چهارمین جشنواره پژواک بین‌المللی می‌شود
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • حساب پس‌انداز برای این افراد غیرقانونی شد
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • آشنایی با انواع وام بانک مهر ایران + شرایط و جزئیات دریافت وام از ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون
  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی
  • مصوبه تشکیل حساب پس‌انداز کارکنان دولت غیرقانونی اعلام شد