Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر حسینی تبریزی رئیس اتحادیه چلوکباب و چلوخورش در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص افزایش قیمت مواد اولیه و به طبع آن افزایش قیمت در چلو کبابی‌ها اظهار کرد: اقلام مرتبط با محصولات تولیدی داخلی که وارد می‌شوند گرانتر شده‌اند و طبیعتا غذا هم همینطور است. گوشتی که دولت باید در اختیار صنف چلوکباب بگذارد به فروشگاه‌های بزرگ می‌رود و بخشی از آن به مصرف خانوار می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دلالان گوشت وارداتی را که کیلویی 29 هزار تومان است، کیلویی 52 هزار تومان به ما می‌فروشند. همان گوشتی که برای خانوار در نظر گرفته شده دلالان به مغازه‌های ما می‌آورند، فاکتور و کارت‌خوان سیار دارند و معلوم نیست از کجا آمده‌اند. بارها با معاون وزیر جهاد کشاورزی، استاندار، فرماندار و رئیس سازمان حمایت از مصرف کننده صحبت کرده‌ایم اما کسی به حرف‌های ما گوش نمی‌دهد.

حسینی در ادامه تصریح کرد: اگر به ما گوشت دولتی با قیمت ارزان بدهند ما هم قیمت را کاهش می‌دهیم البته واحدهای ما قیمت غذا را افزایش نداده‌اند و تغییر قیمت در واحدهایی رخ داده که جواز اتحادیه ما را ندارند. اگر قیمت‌ها را افزایش هم بدهیم کسی نمی‌خرد چرا که به دلیل کاهش قدرت مردم، تقاضا بسیار پایین آمده است. 

رئیس اتحادیه چلوکباب و چلو خورش تشریح کرد: غذا به روغن، رب گوجه‌فرنگی، برنج، گوشت، نمک و فلفل و لیمو نیاز دارد که همه این اجناس افزایش قیمت داشته و بسیاری از چلوکبابی‌ها به همین دلیل تعطیل شده‌اند و اعلام ورشکستگی کرده‌اند.

حسینی ادامه داد: گرانی‌ها و عدم تقاضا نمی‌گذارد فروش داشته باشند و حقوق کارگران را نمی‌توانند پرداخت کنند به همین دلیل تعطیل شده‌اند.

وی گفت: ما خواهشمندیم ارگان‌های دولتی با صنوف همکاری بیشتری داشته باشند. ما پنج صنف هستیم که مصرف گوشت وارداتی برای ما به صرفه است. اتحادیه چلوکباب، اتحادیه کباب، اتحادیه رستوران، اتحادیه ساندویچ و اتحادیه تالارهای پذیرایی مصرف کننده واقعی گوشت هستند.

حسینی افزود: در حال حاضر گوشت را به فروشگاه‌های دولتی می‌دهند و این فروشگاه‌ها 10 درصد را به مردم می‌فروشند و مابقی را دلالی به ما می‌فروشند در حالی که در فروشگاه 29 هزار تومان قیمت روی آن خورده به ما 52 هزار تومان با فاکتور می‌فروشند در حالی که هنوز برای ما معلوم نیست این افراد چطور و با چه مکانیزمی این گوشت را دریافت کرده‌اند و با این قیمت به ما می‌فروشند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: افزایش قیمت برنج فرماندار گوشت گفتگو با ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۸۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران

متقاضیان خرید آپارتمان در منطقه ۵ تهران این روز‌ها باید به‌طور متوسط، حداقل بودجه کل حدود ۵ میلیارد تومانی در اختیار داشته باشند.

به گزارش دنیای اقتصاد، بر اساس تحقیقات میدانی انجام شده از بازار معاملات مسکن منطقه ۵ شهر تهران که پرتقاضاترین و پُر معامله‌ترین منطقه بازار مسکن پایتخت محسوب می‌شود یک متقاضی خرید مسکن در این منطقه برای خرید یک واحد معمولی، میانسال و با امکانات متعارف دست کم نیاز به تامین بودجه ۱۰۰ میلیون تومانی به ازای هر مترمربع (به طور متوسط) دارد؛ بنابراین حداقل بهای خرید یک واحد مسکونی ۵۰ مترمربعی در این منطقه به طور متوسط به ۵ میلیارد تومان می‌رسد.

بدیهی است در برخی از محله‌های ارزان‌تر این منطقه با کف بودجه ۹۰ میلیون تومانی و در محله‌های مرغوب‌تر با کف بودجه ۱۱۰ تا ۱۲۰ میلیون تومانی به ازای هر مترمربع، امکان خرید آپارتمان برای متقاضیان مسکن وجود دارد. نکته مهم در رابطه با بازار مسکن این منطقه فاصله نه چندان محسوس بین بهای پیشنهادی آپارتمان در محله‌های متوسط و محله‌های مرغوب‌تر است. فاصله‌ای که سال‌های قبل بیش از میزان فعلی بود، اما هم اکنون به یک دلیل مهم یعنی رکود خرید آپارتمان، کاهش یافته است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع آپارتمان در منطقه ۵ تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • آخرین قیمت طلا و سکه در بازار
  • کاهش قیمت ها در بازار مرغ | مرغداران با ضرر می‌ فروشند
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان
  • سکه وارد کانال ۴۳ میلیون تومان شد
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد
  • قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران
  • گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار نیست
  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟ /دولت اشکالات را نمی پذیرد چون توانایی اصلاح ندارد
  • فروش دلاری لوازم خانگی قاچاق در بازار امین حضور