Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سپاه نیوز، مستوفی دبیر ستاد برگزاری هفدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران شاغل سپاه با اعلام خبر برگزاری مرحله نهایی این مسابقات از 23 تا 25 مهرماه اظهار کرد: در این مرحله ، برگزیدگان مسابقات نیمه نهایی که شهریورماه در استان ها و رده های سپاه به اجرا درآمد، با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته خانم مستوفی، این مسابقات با هدف ایجاد رقابت سالم در بین فرهنگیاران و فعالان قرآنی خواهر شاغل در سپاه و نیز تعمیق معنویت و ترویج فرهنگ غنی قرآن در میان پاسداران خواهر و خانواده های محترم آن ها برگزار می شود.
وی افزود: بیش از 250 نفر از خواهران فعال در حوزه قرآنی ، در رشته های حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن با هم به رقابت خواهند پرداخت و بیش از 10 نفر از داوران ملی و بین المللی، ارزیابی و داوری این مسابقات را برعهده خواهند داشت.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مسابقات قرآن کریم خواهران مشهد شاغل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم گندمان قهرمان رقابت‌های جام رمضان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس اداره تربیت بدنی بخش گندمان از کسب مقام اول تیم کافه کارن گندمان درمسابقات فوتسال جام رمضان بخش گندمان خبرداد.
داسبار گفت: این دوره از مسابقات باحضور شش تیم ازشهر‌های
فرادنبه، بلداجی، بروجن وسه تیم از گندمان درسالن ورزشی شهدای شهر گندمان برگزارشد که درپایان تیم کافه کارن گندمان موفق به کسب رتبه اول این دوره از مسابقات شدوهمچنین تیم مواد غذایی بلداجی ومهرفرادنبه به ترتیب مقام‌های دوم سوم را ازآن خودکردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۸۰ آزمون سراسری در سال / بودجه و مکان مشکل برگزاری آزمون‌های تماما الکترونیک + فیلم
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • تیم گندمان قهرمان رقابت‌های جام رمضان
  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد
  • برگزاری محفل انس و تدبر قرآن به‌مناسبت روز ارتش در بوشهر
  • زمان‌ بندی برگزاری نوبت نخست کنکور ۱۴۰۳
  • زمان برگزاری کنکور سراسری۱۴۰۳ مشخص شد
  • حافظ نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس + فیلم
  • رقابت ۲۵ هزار دانش‌آموز بویراحمدی در مسابقات قرآنی