Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@18:00:22 GMT

پیشرفت 80 درصدی بزرگراه مقدس اردبیلی

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۸۴۳۲

پیشرفت 80 درصدی بزرگراه مقدس اردبیلی

شهردار اردبیل گفت: پیشرفت فیزیکی عملیات عمرانی بزرگراه مقدس اردبیلی ۸۰ درصد بوده و این پروژه در روزهای آتی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، حمید لطف‌اللهیان در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری اردبیل اظهار کرد: با توجه به نیازها و تقاضاهای‌مکرر مدیریت کلان شهری، گستره فعالیت‌ها و حجم خدمات شهرداری، بهره‌مندی از امکانات و تکنولوژی‌های نوین ضروری و اجتناب ناپذیر است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بهره‌مندی از فن‌آوری‌های‌نوین و تجهیزات پیشرفته ضمن کاهش هزینه‌ها، ارتقای کیفی و صرفه‌جویی در هزینه تمام شده طرح‌های عمرانی را در پی داشته و نقش بسزایی در مدیریت زمانبندی پروژه‌ها و تسهیل خدمات رسانی به مردم دارد. 

شهردار اردبیل ادامه داد: شهرداری اردبیل با عقد قرارداد و به کارگیری دستگاه‌های wr و ماشین آلات پیشرفته تحکیم زیرساخت، برای اولین بار در مجموعه شهرداری‌های استان و به صورت پایلوت در پروژه بزرگراه مقدس اردبیلی گام‌های موثری را در خدمات رسانی به شهروندان برداشته است. 

لطف‌اللهیان افزود: با استفاده از تکنولوژی بازیافت سرد آسفالت ضمن حصول بستری مقاوم و متراکم، اثار زیانبار زیست محیطی و بار ترافیکی کاهش یافته و حدود ۳۰  درصد صرفه جویی در هزینه‌های مالی پروژه را شاهد هستیم .

وی گفت: قطعا توسعه تجهیزات و فن‌آوری‌های نوین، منجر به مدیریت بهینه منابع و افزایش بهره‌وری در خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان شود.

شهرداراردبیل بیان کرد: پیشرفت فیزیکی عملیات عمرانی بزرگراه مقدس اردبیلی تاکنون در حدود ۸۰ درصد بوده و در روزهای آتی مورد بهره برداری شهروندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 بزرگراه خدمات رسانی خدمات رسانی به مردم صرفه جویی کاهش هزینه منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۸۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل

اباسط ابراهیمی اظهار کرد: ایستگاه‌های ورزشی صبحگاهی بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از امروز در ۱۳ نقطه اردبیل کار خود را آغاز کردند که بر اساس انتظار‌ها با استقبال خوبی هم از سوی شهروندان روبه‌رو شد.

او بیان کرد: استادیوم کارگران، پنج آذر، پارک ولایت، پارک شفا، پارک وحدت، پارک بانوان، فرهنگ‌سرای اصلانیان، باغ جیرال، پارک فرهنگیان، پارک بعثت، پارک سینا، پارک شهید سلیمانی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری از فردا ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تا هشت و ۳۰ دقیقه آماده میزبانی همشهریان اردبیلی هستند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل افزود: ایستگاه‌های ورزشی روزانه ویژه بانوان در پارک‌های ولایت، شفا، فرهنگیان، سینا، بعثت، شهدای میراشرف، بانوان، قمر بنی‌هاشم، پنج آذر، باغ جیرال، استادیوم کارگران، سالن یادگار امام (ره) و پارک شهید سلیمانی واقع در روبه‌روی دادگستری خانوادگی خواهد بود.

ابراهیمی عنوان کرد: گسترش سلامتی، نشاط و شادابی با ایجاد بستر‌های مناسب ورزشی در محله‌ها و بوستان‌های اردبیل از جمله در قالب تقویت ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی پیگیری می‌شود که بسترسازی آن با شهرداری و تامین مربی ایستگاه‌ها برعهده هیات ورزش‌های همگانی است.

او با قدردانی از همراهی اداره ورزش و جوانان، هیات ورزش‌های همگانی و عزم شهرداری برای ترویج و توسعه فرهنگ ورزش، از همه شهروندان به ویژه بانوان اردبیلی خواست تا برای حفظ سلامتی خود و افزایش نشاط اجتماعی، مشارکت لازم را در این طرح ورزش همگانی با حضور در ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی داشته باشند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل در ادامه گفت: طرح خیابان ورزش نیز در راستای ارتقای سلامت شهروندان و ترویج ورزش همگانی در حاشیه دریاچه شورابیل به اجرا درمی‌آید.
ابراهیمی با اشاره به استقبال پرشور خانواده‌ها از نخستین برنامه افزود: امکانات و تجهیزات ورزشی شامل شطرنج، مینی گلف، شمشیربازی، بدمینتون، فوتبال تنیسی، چوب‌کشی، هولاهوپ، ترامپولین و دارات برای استفاده علاقه‌مندان تدارک دیده شده است.

او با قدردانی از همکاری هیات‌های ورزشی از جمله شمشیربازی، ورزش‌های همگانی و بازی‌های بومی-محلی از شهروندان اردبیلی دعوت کرد تا در این طرح پرشور و نشاط‌آفرین که عصر پنجشنبه‌ها برگزار می‌شود نیز حضور یابند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل