Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-27@05:05:21 GMT

◄ ترکیه، امارات و هند مقصد خلبانان مهاجر

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۸۴۸۷

◄ ترکیه، امارات و هند مقصد خلبانان مهاجر

تین‌نیوز | 

عضو کمیسیون عمران مجلس یکی از دلایل مهاجرت خلبان‌ها را برخورد نامناسب با آن‌ها عنوان کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت، سیدهادی بهادری گفت: مسئله مالی تنها دلیل مهاجرت خلبانان نیست بلکه نحوه برخورد با این قشر نیز از سوی مسئولان بسیار مهم است.

او ادامه داد: به‌عنوان مثال شاهد بودیم  برخورد مناسبی با خلبانی مانند کاپیتان شهبازی که توانست هواپیما را با دو چرخ به زمین بنشاند، نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مردم در مجلس دهم  گفت: مهاجرت خلبانان شرکت‌های هواپیمایی به کشورهای آسیایی به‌ویژه کشورهای منطقه نگران کننده است.

بهادری به مطرح بودن مسئله مهاجرت خلبانان در سال‌های گذشته تاکید کرد و گفت: یک روز، مهاجرت این افراد به ترکیه مطرح شده و روزهای دیگر کشورهایی مانند امارات و هند.

او درباره علت مهاجرت خلبانان گفت: نبود بازار کار، کاهش آمار پروازهای هوایی داخل کشور و تفاوت حقوق پرداختی ایرلاین‌های خارجی نسبت به ایرلاین‌های داخلی باعث ترغیب خلبان‌ها به مهاجرت می‌شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی از خروج خلبان‌ها با عنوان فرار سرمایه یاد کرد و گفت: برای تربیت یک خلبان از درجه کمک‌خلبانی به خلبانی بیش از یک میلیارد تومان هزینه می‌شود.

بهادری به اعمال سیاست‌های تشویقی برای ترغیب افراد برای فعالیت در کشور تاکید کرد و گفت: مسئولان کشور برنامه‌ای برای حفظ نخبگان ازجمله خلبانان در کشور ندارند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: کمیسیون عمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۸۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه امروز هیات وزیران با توجه به اینکه رییس‌جمهور در سفر سریلانکا است، به ریاست معاون اول رییس‌جمهور و با حضور وزرا تشکیل شد.

وی با اشاره به مباحث اجرایی و موضوعات جاری مورد بحث و مصوبات در جلسه هیات دولت افزود: به منظور نظارت موثرتر بر بازار قانون، تعزیرات حکومتی لایحه اصلاحیه ارایه کرده بود که در کمیسیون حقوقی دولت مفصل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بهادری جهرمی ادامه داد: امروز هیات وزیران با قید دو فوریت با این لایحه موافقت کرد تا برای مجلس شورای اسلامی ارسال شود و به فرایندهای رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی سرعت داده شود؛ هم بتواند ضمانت اجرایی محکومیت‌ها و مجازات‌های سازمان تعزیرات حکومتی را تقویت کند و هم نظارت مؤثرتری داشته باشد و هم اینکه احیاناً گرانفروشی و احتکار که از موارد تخلفات و جرایم تعزیرات است، مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

در حال تکمیل...

کد خبر 6087510

دیگر خبرها

  • مهاجرت با ویزای جعلی
  • هشدار جهانگیری درباره مهاجرت نخبگان
  • شب خاطره خلبانان هوانیروز در حوزه هنری می شود
  • بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی
  • رئیس جمهور پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • ۸۰۰ هزار مهاجرت به استان‌های شمالی کشور طی دو سال اخیر
  • تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت