Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رضا صادقی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این مطلب اظهار داشت: هزینه مرمت هر کارونسرا بین دو تا هفت میلیارد بوده است.

وی تاکید کرد: با همکاری بخش خصوصی ۲۵ حمام تاریخی استان نیز به منظور میزبانی از زائران جهت فعالیت های رستوران و تفریح مرمت و بازسازی شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه اصفهان از نقش مهم امامزادگان در شهرهای مذهبی مانند آران و بیدگل به عنوان منشا امر خیر و قرآنی نام برد و اظهار داشت: وجود بیش از ۴۰ امامزاده در آران و بیدگل و قبور شهدا در جوار این امامزادگان موجب شده آران و بیدگل به عنوان شهر نمونه قرانی در کشور مطرح باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۶۷ وقف جدید به تعداد موقوفات استان اصفهان به مبلغ شش میلیارد تومان اضافه شده و پیش بینی می شود این آمار تا پایان سال به بیش از ۲۰۰ موقوفه برسد.

صادقی از برگزاری رویداد مهم مسابقات کشوری قرآن و معارف در اصفهان خبر داد و گفت: سال آینده در مهرماه مسابقات کشوری به میزبانی اصفهان برگزار می شود لذا همه دستگاه باید برای برگزاری این مراسم باشکوه اداره اوقاف را یاری کنند.

کد خبر 4430499

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان امامزاده ها رضا صادقی گردشگری موقوفه اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی گرگان بوشهر مشهد یاسوج شیراز شهرکرد خرم آباد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۱۵ هزار نفر در پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در آران و بیدگل

ابوالفضل مجیدی تبار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در آران و بیدگل اظهار کرد: برگزاری مسابقه پیامکی ویژه این طرح از جمله اقدامات صورت گرفته است.

وی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا روز ۱۵ این ماه مبارک ۱۵ هزار نفر از شهروندان آران و بیدگل در این مسابقه مشارکت داشته‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل با بیان اینکه قرعه کشی برای معرفی برندگان این مسابقات عید فطر انجام خواهد شد، تصریح کرد: برنامه‌ریزی اولیه برای تعداد برگزیدگان در هر روز ۲ نفر بود که با توجه به اعلام همکاری شهرداری‌ها برای این طرح احتمال افزایش تعداد برندگان در هر روز وجود دارد.

وی همچنین به توزیع ۲۰۰ کتاب «مسطورا» بین مبلغان و مبلغات دینی شهرستان که در محافل جز خوانی قرآن شرکت می‌کنند، اشاره کرد و گفت: این مبلغان در جلسات طرح «زندگی با آیه‌ها» را معرفی می‌کنند.

مجیدی تبار با اشاره به تبلیغات محیطی برای طرح زندگی با آیه‌ها در شهرستان آران و بیدگل نیز ابراز کرد: این برنامه نیز با همکاری شهرداری‌های شهرستان اجرایی شده است.

شناسایی ۱۷۲ جلسه خانگی قرآن‌خوانی برای معرفی طرح «زندگی با آیه‌ها»

وی همچنین به تهیه محتوای متناسب با فضای مجازی برای طرح «زندگی با آیه‌ها» اشاره کرد و گفت: فایل صوتی آیه‌های معرفی شده در هر روز ضبط و در شبکه‌های مجازی پرمخاطب شهرستان منتشر می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل همچنین به شناسایی ۱۷۲ جلسه خانگی قرآن برای معرفی طرح ملی «زندگی با آیه‌ها» اشاره کرد و ادامه داد: این روند تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

وی ضمن دعوت همه شهروندان آران و بیدگل برای مشارکت در طرح ملی «زندگی با آیه‌ها» تصریح کرد: متقاضیان و اهالی قرآن می‌توانند با ارسال عدد ۵ به شماره ۳ ٠٠٠ ۱۳۸۹ در این پویش ملی شرکت کنند.

کد خبر 6064141

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ورود گردشگران به کویر مرنجاب و سیازگه
  • برگزاری نوروزگاه خوی در جوار کاروانسرای تاریخی خان
  • مشارکت ۱۵ هزار نفر در پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در آران و بیدگل
  • ورود گردشگران به این مناطق گردشگری ممنوع شد
  • ورود گردشگران به این کویر ممنوع شد
  • ورود گردشگران به کویر مرنجاب و سیازگه ممنوع شد
  • بازدید گردشگران نوروزی از کاخ گلستان + فیلم
  • بازدید شبانه ۴۵ گردشگر تهرانی از جاذبه‌های گردشگری ورامین
  • توزیع بسته معیشتی در آران و بیدگل
  • ۳۳ هزار گردشگر نوروزی در همدان اسکان یافتند