Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@05:19:14 GMT

توقیف ۲ خودرو با ۱۰۰ کیلو تریاک

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۸۸۲۲

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 100 کیلوگرم تریاک با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر خبر داد.

به گزارش آرمان، سردار منوچهر امان‌اللهی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر مبنی بر ورود مقداری موادمخدر به داخل استان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده مشخص شد، یک باند 4 نفره که در کار تهیه و توزیع موادمخدر فعالیت می‌کنند قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از استان‌های جنوب شرقی کشور به داخل استان را دارند.

سردار امان‌اللهی تصریح کرد: با انجام مراقبت‌های لازم، 2 دستگاه خودرو سواری که حامل مواد مخدر بودند در ورودی شهر کرمانشاه مشاهده و در عملیاتی ضربتی نسبت به توقیف آنها اقدام شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان داشت: در بازرسی از خودروها، 100 کیلوگرم تریاک کشف و 4 نفر نیز دستگیر شدند.وی ادامه داد: اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری سایر افراد مرتبط با این باند در حال انجام است.

سردار امان‌اللهی در ادامه با بیان اینکه اقدامات خوبی در راستای مبارزه با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان انجام شده است، افزود: کشفیات موادمخدر از ابتدای سال جاری تا 20 مهر نسبت به مدت مشابه سال قبل 29 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از اجرای هزار و 500 طرح پاکسازی در مناطق‌آلوده استان طی سال جاری خبر داد و گفت: در این طرح بالغ بر 3 هزار توزیع‌کننده و خرده‌فروش موادمخدر شناسایی و دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد خوبی داشته است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از توقیف دو دستگاه خودروی نیسان حامل ۵ تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کلاردشت، به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ ناصر صالحی در تشریح این خبر، اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیرمجاز چوب از جنگل‌های این شهرستان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی دو دستگاه خودروی نیسان حامل چوب جنگلی در محور عباس آباد خبر داد و افزود: ماموران در اقدامی غافلگیرانه خودرو‌های  نیسان را توقیف و در بازرسی 5 تن چوب  که به صورت غیر مجاز از  جاده جنگلی برداشت شده بود، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با اشاره به دستگیری متهمین در این  عملیات، خاطرنشان کرد: ماموران در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و متهمان را به مرجع قضایی معرفی کردند.

صالحی در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد،  از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان