Web Analytics Made Easy - Statcounter

پسر جوانی که به اتهام اسیدپاشی به صورت پدر و پسر 14 ساله بازداشت شده بود، در جلسه بازجویی منکر جرم خود شد. آفتاب‌‌نیوز : پسر جوان که به اتهام اسیدپاشی بازداشت شده در جلسه بازجویی منکر جرم خود شد.
این حادثه ساعت ۷ بعد از ظهر ۴ مهر به مأموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض اعلام شد. در بررسی‌های اولیه مشخص شد که پسری ۲۰ ساله به نام اشکان پس از اسیدپاشی به پدر و پسری، آن‌ها را با چاقو زده و سپس خودزنی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرد میانسال به بیمارستان رسول اکرم منتقل و عامل این حادثه که خود نیز دچار سوختگی شده بود به بیمارستان سوانح سوختگی منتقل شد.
با اظهارات مرد میانسال و انجام تحقیقات میدانی، اشکان به عنوان عامل اسید پاشی بازداشت شد. پسر جوان در تحقیقات اولیه مدعی شد که با پسر ۱۴ ساله اختلاف داشته و همین مسأله باعث شده تا روز حادثه به روی او و پدرش اسید بریزد. اما روز گذشته پسر جوان در نخستین جلسه تحقیق بعد از بهبودی منکر اسید پاشی شد. او مدعی شد که اعترافاتش در رابطه با اسیدپاشی در حالت عادی نبوده است.
گفتگو با متهمروز گذشته اشکان در شعبه بازپرسی در حالی که روی دست‌ها و بدنش آثار سوختگی دیده می‌شد از جزئیات اسیدپاشی گفت.
اختلافت با پرهام و پدرش سر چه بود؟من اختلافی نداشتم. اتفاقاً اوایل خیلی هم رابطه‌مان خوب بود و حتی با آن‌ها به شمال هم رفته بودم. اما نمی‌دانم چرا یک دفعه پدر پرهام نظرش نسبت به من عوض شد. او مرا از دوستی و ارتباط با پسرش منع کرد. یک ماه قبل هم به باشگاه آمد و آنجا دعوا راه انداخت که حق ندارم به این باشگاه بیایم. ۱۰ روز قبل هم که برای مراسمی به محل‌شان رفته بودم آن‌ها مرا دیدند. با خانواده‌ام تماس گرفتند و کلی در رابطه با من حرف‌های نامربوط زده بودند.
روز حادثه در محل زندگی پرهام چه می‌کردی؟‌می‌خواستم با پدرش صحبت کنم. آن روز اصلاً قرار نبود به آنجا بروم. اول به خانه عمه‌ام رفتم در غرب تهران، اما او خانه نبود. با خودم گفتم حالا که بیرون هستم یک سری به پدر پرهام بزنم تا بفهمم چرا او با من مشکل دارد. در این مدت هر چه علت اختلاف و ناراحتی‌اش را می‌پرسیدم جواب درست و حسابی نمی‌داد.
وقتی به آنجا رفتی چه اتفاقی افتاد؟آن روز به آنجا رفتم، اما او با دیدن من شروع به فحاشی کرد. من پدر پرهام را دیدم که کیف قهوه‌ای و نایلون پلاستیکی مشکی داشت، اما نمی‌دانم داخل نایلون چه بود. اصلاً نمی‌دانم چه کسی اسید را پاشید. نمی‌دانم چه کسی به ما چاقو زد؛ من چاقو نداشتم و تا آنجایی که یادم هست آن‌ها هم چاقو نداشتند. من اسید نریختم و کسی را با چاقو نزدم.
منبع: روزنامه ایران کد خبر: ۵۵۰۹۸۸ تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اسیدپاشی حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۸۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرر‌هایی که نوشیدن قهوه به همراه دارد

قهوه قادر است تأثیرات جدی بر دستگاه گوارش بگذارد؛ نوشیدن قهوه، تولید اسید معده را افزایش می‌دهد و اگر پیش از نوشیدن آن، چیزی نخورده باشید، اسید می‌تواند به پوشش داخلی معده آسیب وارد کند و موجب سوء هاضمه و سوزش سر دل شود.

به گزارش خبرآنلاین، مطالعه کوچکی در ژوئن ۲۰۲۰ در مجله تغذیه بریتانیا منتشر شد که نشان داد نوشیدن قهوه با معده خالی در ابتدای روز، قند خون افراد را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد و بدن را با مشکل مواجه می‌کند.

کنترل میزان قند خون، خطر ابتلا به بیماری‌هایی، چون دیابت و مشکلات قلبی را کاهش می‌دهد. افرادی که پیش از نوشیدن قهوه، صبحانه میل می‌کنند، به ندرت و یا کمتر دچار افزایش قند خون می‌شوند.

صبحانه بخورید تا احساس بهتری داشته باشید

نوشیدن قهوه با معده خالی می‌تواند علائم رفلاکس اسید، درد قفسه سینه و مشکل در بلع را تشدید کند. همچنین گاهی اوقات سبب تحریک و آزار دیواره‌ی معده می‌شود؛ به خصوص زمانی که قبل از صبحانه مصرف شود.

سعی کنید ابتدا چیزی بخورید یا برای افزایش کالری، به نوشیدنی خود شیر یا چربی دیگری اضافه کنید.

چه ارتباطی میان نوشیدن قهوه و سوزش سر دل وجود دارد؟

قهوه خطر سوزش سر دل را افزایش می‌دهد، زیرا می‌تواند باعث افزایش حالت اسیدی معده شود و آن را تحریک کند. در مطالعه‌ای که در سپتامبر ۲۰۲۰ صورت گرفت، مشخص شد شرکت کنندگانی که نوشیدن آب را جایگزین مصرف روزانه قهوه کردند، خطر رفلاکس اسید معده در آن‌ها کاهش یافت.

اگرچه آنزیم‌های گوارشی و اسید معده بدون توجه به آنچه که مصرف می‌کنید ترشح می‌شوند، اما غذا یا نوشیدنی که دارای طبیعت اسیدی است (مانند قهوه) می‌تواند محرک معده باشد و منجر به افزایش اسیدیته آن شود. در نتیجه، نوشیدن قهوه با معده خالی باعث افزایش شدید اسید معده می‌شود و می‌تواند با رفلاکس همراه باشد.

چه زمانی از روز برای نوشیدن قهوه مناسب‌تر است؟

ترجیحاً قهوه صبحگاهی خود را کمی بعد از صرف صبحانه بخورید. اگر با معده خالی قهوه بنوشید، خودتان را در معرض خطراتی، چون افزایش قند خون، سوزش سر دل و رفلاکس اسید و اضطراب قرار می‌دهید.

میزان ترشح هورمون کورتیزول در بدن، حدود ساعت هفت صبح به اوج خود می‌رسد. کورتیزول هورمونی است که به شما انرژی می‌بخشد؛ بنابراین اگر دچار کم‌خوابی نباشید، باید صبح‌ها احساس نشاط داشته باشید. به همین دلیل اگر چند ساعت بعد از بیدار شدن صبر کنید و زمانی که میزان کورتیزول خون کاهش یافت، به سراغ نوشیدن قهوه بروید، بهتر است.

از طرفی باید پس از حدود ساعت دو بعد از ظهر، از نوشیدن قهوه اجتناب کنید. نوشیدن قهوه در ساعات پایانی بعد از ظهر یا عصر، خواب را مختل می‌کند.

دیگر خبرها

  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • کمبود این ویتامین سبب یبوست می‌شود
  • ضرر‌هایی که نوشیدن قهوه به همراه دارد
  • پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
  • ماجرای کشف جسد در بشکه چه بود؟
  • قتل مدیر عامل شرکت لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه | ۳۷ ضربه چاقو بر پیکر جوان ثروتمند
  • ۳۷ ضربه چاقو، مدیر عامل شرکت را از پای درآورد/ قتل به خاطر ۸ میلیارد ریال
  • ماجرای فرار ۲ ساله عامل افغان یک جنایت در دربند تهران | بازگشت و دستگیری در قشم!
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران