Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوزستان - در پی وقوع گرد و خاک شدید در برخی شهرهای خوزستان، میزان آلودگی در بندر امام به بیش از ۴۰ برابر حد مجاز رسید.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، در ساعت ۷ صبح امروز(دوشنبه) میزان آلودگی در بندر امام ۶ هزار و ۸۰۳ در حمیدیه به چهار هزار و ۹۶۲ در اهواز به سه هزار و ۴۹۹، در سوسنگرد به سه هزار و ۲۶۳ در ماهشهر به سه هزار و ۲۸۹ و در ماهشهر به یک هزار و ۴۴۶ میکروگرم بر مترمکعب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ساعت ۶ صبح امروز نیز میزان آلودگی هوا در سوسنگرد پنج هزار و ۹۵۱، خرمشهر یک هزار و ۷۴۱، آبادان ۹۳۸ و اهواز ۵۴۰ میکروگرم بر مترمکعب گزارش شده است.

طوفان گرد و غبار از شب گذشته در خوزستان آغاز شد و بیشترین میزان آن در شادگان در ساعت ۲۴ دیشب به هفت هزار و ۲۰۶ میکروگرم بر مترمکعب و در شوشتر در ساعت ۲۲ شب گذشته به ۶ هزار و ۳۸۸ میکروگرم بر مترمکعب رسیده بود.

بیشترین آلودگی اهواز نیز از شب گذشته تا کنون به ۲ هزار و ۳۲۵ میکروگرم بر مترمکعب در ساعت ۲۴ دیشب بوده است.

حد مجاز گرد و غبار در هوا برای ذرات ۱۰ میکرون ۱۵۰ میکروگرم بر مترمکعب و برای ذرات ۲.۵ میکرون ۳۵ میکروگرم بر مترمکعب است.

هواشناسی خوزستان دیروز وقوع طوفان را گذرا اعلام کرده بود و اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان نیز با وجود آلودگی شدید هوا مدارس را تعطیل اعلام نکرد. همین مساله موجب سردرگمی شهروندان شده و بسیاری از آنها فرزندان خود را به مدرسه نفرستادند.

در نهایت صبح امروز فرمانداری های ماهشهر، آبادان، خرمشهر و شادگان مدارس این شهرستان ها را در نوبت صبح تعطیل اعلام کردند.

بر اساس گزارش های دریافتی از برخی فرمانداری های استان خوزستان، تاکنون مدارس نوبت صبح در شهرهای آبادان، خرمشهر، ماهشهر و شادگان تعطیل شده است.

تندباد شدید از شب قبل در اغلب شهرهای خوزستان آغاز شد ولی هواشناسی استان خوزستان اعلام کرد که این تندباد مقطعی بوده و به سرعت فروکش می کند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تعطیلی مدارس گرد و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۹۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، مستند «در مرز غبار آلود» به کارگردانی سیاوش کریم پور و تهیه کنندگی نیما پورقدیمی روایتی متفاوت از فعالیت های مرحوم نادر طالب زاده در حین برگزاری کنفرانس افق نو در بیروت است.

این مستند یکشنبه ۹ اردیبهشت، ساعت ۱۴:۱۵ از شبکه دو سیما و ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

مستند «در مرز غبار آلود» تهیه و تولید شده در سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

کد خبر 6090713 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • چهارخطه شدن ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال
  • (ویدئو) آلودگی مشعل‌های نفت در خوزستان
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • غبار روی کوه‌های تهران مه است یا آلودگی هوا؟