Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از شناسائی باند ساخت و توزیع مشروبات الکلی دست ساز(تقلبی)در شهرستان عباس آباد خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید یونس حسینی عالمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران در این خصوص گفت: پیرو گزارش مرجع انتظامی شهرستان عباس آباد، دستور قضایی از سوی دادستان این شهرستان صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی در ادامه افزود: پس از شناسائی این باند توسط عوامل انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی، محل مربوطه شامل دو واحد ویلای مسکونی که جهت انجام این امر از مالکان آن اجاره گردیده بود، شناسایی شد.

این مقام قضایی در ادامه اظهار داشت: از این دو واحد مسکونی، یک منزل برای تولید و از محل دیگر برای انبار وسایل مورد استفاده قرار می گرفت که با هوشیاری و دستور به موقع قضایی، مقدار یک هزار و ۱۵۰ لیتر مشروبات الکی دست ساز داخلی که برخی از آن در ظروف خارجی بسته بندی و پلمپ شده بود به همراه تعداد زیادی شیشه مشروب خارجی خالی و درپوش و برچسب مربوطه و آلات پلمپ کشف و ضبط گردید.

وی همچنین گفت: در این خصوص دو نفر از عوامل باند نیز دستگیر شدند که پس از اخذ تحقیقات و صدور قرار تامین به زندان معرفی شدند و تحقیقات در خصوص شناسایی سایر اعضاء باند ادامه دارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مشروب الکلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۹۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین و توزیع ۱۲۲ هزار تن کود کشاورزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رضا افراسیابی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از تامین و توزیع ۱۲۲ هزار تن انواع کود‌های کشاورزی ازته، فسفاته، پتاسه طی سال گذشته در استان خبر داد.

وی ادامه داد: از این میزان کود ۱۱۷ هزار و ۳۰۰ تن آن از طریق شبکه توزیع تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران شامل ۲۸۰ کارگزار بخش خصوصی، تعاونی‌های روستایی، تعاونی‌های تولید کشاورزی، شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای فنی بخش کشاورزی و شرکت‌های توسعه کشت دانه‌های روغنی در سطح ۲۲ شهرستان استان و براساس سهمیه هر شهرستان و با صدور حواله الکترونیک صادره از مراکز خدمات جهاد کشاورزی دهستان در بین کشاورزان استان توزیع شد و مابقی در دست توزیع است.

دیگر خبرها

  • کشف چهارهزار لیتر مشروبات الکلی در شوشتر و اندیمشک
  • بیش از ۴ هزار لیتر مشروبات الکلی در ۲ شهر خوزستان کشف شد
  • کشف بیش از یک کیلوگرم زعفران تقلبی در بیرجند
  • ورود دادستان رودسر به موضوع آلودگی آب آشامیدنی
  • تامین و توزیع ۱۲۲ هزار تن کود کشاورزی در مازندران
  • کشف بیش از ٣ هزار لیتر مشروبات الکلی در اندیمشک   
  • دستگیری باند قاچاق انسان در تایباد
  • متلاشی شدن باند قاچاق اتباع افغانستانی در تایباد
  • باند قاچاق اتباع افغانستانی در تایباد خراسان رضوی متلاشی شد
  • باند قاچاق انسان در شهرستان مرزی تایباد منهدم شد