Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن فتحی کارگردان سریال‌های تلویزیونی همچون «پهلوانان نمی‌میرند»، «شب دهم»، «میوه ممنوعه» و «مدار صفر درجه» پیش از این قرار بود سریالی با نام «هفت پهلوان» در تلویزیون بسازد که در سال ۹۵ تا مرحله نگارش متن فیلمنامه نیز پیش رفت اما به تولید نرسید.

مدتی پیش در خبری اعلام شد که این مجموعه با تغییر نام «ده پهلوان» دوباره به جریان افتاده و متن فیلمنامه آن هم به زندگی ۱۰ پهلوان از مناطق مختلف ایران اختصاص خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمنامه «ده پهلوان» با نام قبلی «هفت پهلوان» چندین سال است که برای تولید به سازمان صداوسیما ارایه شده بود اما به تازگی مشخص شده که این سریال قرار است با حمایت سازمان رسانه‌ای «اوج» وارد مرحله تولید شود.

---

سازمان رسانه‌ای اوج در چند سال اخیر در ساخت چند فیلم و سریال سرمایه‌گذاری کرده است. مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۵» به کارگردانی سیروس مقدم از جمله این آثار بود که نوروز امسال از تلویزیون پخش شد.

حسن فتحی در چند سال اخیر درگیر ساخت سریال «شهرزاد» در شبکه نمایش خانگی بود؛ سریالی که از همان فصل اول موفقیت‌هایی را به دست آورد و به همین دلیل بعد از پایان فصل سوم، کماکان خبرهایی مبنی‌بر تمایل فتحی برای ساخت دنباله‌ این داستان در قالب فصل چهارم منتشر می‌شد اما حالا خبر رسیده که این کارگردان بعد از چند سال قرار است با «ده‌پهلوان» دوباره به تلویزیون بازگردد.

حسن فتحی که یکی از کارگردان‌های مهم در عرصه سریال سازی در دو دهه گذشته سیما به حساب می‌آید با علاقه وافر خود به فرهنگ معاصر نشان داده‌است که می‌توان سریال‌های پر مخاطب را در سبک و سیاق متفاوت بر صفحه جادویی تلویزیون در حالی منعکس نمود که مخاطب با کاراکترهای داستان همدلی قابل قبولی نشان دهد. شاخصه مهم آثار تلویزیونی او دیالوگ‌های خاص با ضرباهنگ مناسب و استفاده به جا از آنها در بستر فیلم نامه‌ای قابل قبول و در بسیاری از لحظات ساختارشکن است. همین امر در بررسی کلیت آثار او برگ برنده سریالهای پر مخاطب کارنامه هنری اوست. شناخت خوب او از جامعه معاصر و آشنایی او با موضوعات مورد پسند متناسب با فرهنگ بومی تماشاگر ایرانی آثار او را در رده بهترین مجموعه‌های تلویزیون در دو دهه گذشته قرار داده‌است.

حسن فتحی معمولاً از یک خواننده برای اجرای موسیقی‌های میانی و پایانی مجموعه‌های تلویزیونی اش استفاده می‌کند./مهر 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون

مینی سریال «مامان اشتباه می‌کند» در ژانر خانوادگی از جمعه، ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ از شبکه تهران روی آنتن می رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی فرانسوا ای ول محصول ۲۰۱۸ فرانسه است که در ۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است. 

«مامان اشتباه می‌کند» درباره پسر بچه سه و نیم ساله است که با نقاشی‌هایی که می‌کشد سعی می‌کند، موضوعاتی را بیان کند. او به روانشناس مدرسه می‌گوید که مادرش مامان واقعی او نیست و پلیس به دنبال حل این معماست ... .

در این سریال هنرمندانی همچون آن چریر، تام دی اورنانو، سوفی کانتون، پاسکال البه، ساموئل تیس، کامیل لو و... نقش‌آفرینی می‌کنند.

این سریال از جمعه، ۷ اردیبهشت جایگزین سریال «پنجاه متر مربع» می شود.

«مامان اشتباه می‌کند» هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود و روز بعد در ساعات ۱۱ و ۱۹ بازپخش می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • همه مردهای مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند ‌| ویدئو
  • احیاگر فلسفه هنر فارابی به تلویزیون می آید
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر