Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@20:04:20 GMT

۸دستگاه تریلی رب گوجه قاچاق توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۹۳۷۴

۸دستگاه تریلی رب گوجه قاچاق توقیف شد

به گزارش خبرگزاری برنا ، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان  سیستان و بلوچستان، 197 تن رب گوجه فرنگی که به وسیله 8 دستگاه تریلی قصد خروج غیرقانونی از کشور را داشت با ابتکار عمل پاسداران گمنام امام زمان(عج) و بسیجیان استان سیستان و بلوچستان شناسایی و توقیف شد.

بر اساس این گزارش با توجه به اینکه خروج کالاهای اساسی و ضروری مردم بدون مجوز قاچاق بوده و غیر قانونی می باشد این 8 تریلی قبل از خروج از کشور با تلاش و اقدام به موقع بسیجیان منطقه شناسایی و توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است قرار بود این 197 تن رب گوجه فرنگی از منطقه مرزی میلک و در پوشش مواد لبنی به کشور افغانستان قاچاق و در شهر نوی افغانستان به فروش برسد که با دستور مقام قضایی توقیف شده است.

این گزارش همچنین می افزاید که صاحب این بار شناسایی و به مقام قضایی معرفی شده و کلیه افرادی که در این مسئله دخیل بوده اند در بازداشت به سر می برند.

همچنین در پایان ضمن تشکر از مقامات قضایی به ویژه دادستان شهرستان هیرمند به اطلاع می رساند که عموم مردم می توانند گزارشات خود را از طریق شماره تماس 114 به اطلاع سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برسانند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان امام زمان روابط عمومی قاچاق گوجه فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • کشف قاچاق سوخت در هندیجان
  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • توقیف محموله خوراک دامی قاچاق در پاوه
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری