Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@09:02:29 GMT

شفر مقابل مدیران استقلال اسلحه جدید رو می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۹۴۱۷

به گزارش پارس نیوز، با توجه به جدایی ساناک از تیم فوتبال استقلال در نهایت با پیگیری های شفر فیلیپ به عنوان مربی بدنساز به بدنه کادر فنی اضافه شد تا سرمربی آلمانی با مشکل مواجه نشود اما نتایج ضعیف آبی پوشان باعث شد تا حرف و حدیث هایی درباره انتخاب دستیار جدید برای شفر به گوش برسد .

دستیارانی همچون مجتبی جباری ،امید روانخواه ،فرهاد مجیدی و دیگر افراد که بار ها نامشان برای حضور روی نیمکت استقلال و دستیاری شفر شنیده شد اما هر بار مدیران استقلال به هر نحوی آن را تکذیب می کردند تا از طرفی به گوش برسد که اعضای کمیته فنی باشگاه در نظر دارند از میان نفرات خود و یا پیشکسوتان یک فرد را برای شفر انتخاب کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب دستیار جدید برای شفر از سوی اعضای کمیته فنی باعث شد تا سرمربی آلمانی هم دست به کار شود و برای مدیران استقلال اسلحه جدیدی را رو کند .

شفر روز گذشته با دعوت از مجتبی جباری به تمرین استقلال و برگزاری نشست خصوصی به نوعی همه را متوجه کرد که در صورت انتخاب دستیار جدید او ترجیح می دهد از بازیکن اسبق این تیم برای حضور روی نیمکتش استفاده کند .اسلحه جدیدی که شفر برای مدیران رو کرده و به نوعی مسئولان آبی پوش هم به دلیل نداشتن مدرک مربیگری جباری زیاد با حضور وی روی نیمکت استقلال موافق نیستند .

همچنین نا گفته نماند مجتبی جباری نیز برای حضور روی نیمکت استقلال دست از تلاش بر نمی دارد و وی با شرایطی که این روز ها با شفر دارد بدش نمی آید به عنوان دستیار سرمربی آلمانی به جمع آبی پوشان باز گردد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال استقلال پیشکسوتان مجتبی جباری استقلال پارس مدیران کمیته فنی پارس نیوز شفر ساناک اسلحه جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم

مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد.

دانلود (5.9MB)

دیگر خبرها

  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها