Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن محمدیان مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اظهار کرد: مترو تهران آماده است تا در روز سه شنبه ۲۴ مهرماه ۹۷، تماشاگران مسابقه فوتبال تیم ملی ایران و بولیوی را برای تماشای این مسابقه به ایستگاه ورزشگاه آزادی واقع در خط پنج مترو منتقل و در پایان مسابقه به مبادی اولیه بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اینکه این مسابقه در ساعت ۱۹:۳۰ آغاز می‌شود، تصریح کرد: سرویس دهی در خط ۵ مترو تهران حومه تا ساعت ۲۱:۳۰ است، اما باتوجه به برگزاری مسابقه فوتبال تیم ملی کشور این زمان تا بازگشت کامل تماشاگران افزایش خواهد داشت. همچنین به منظور تسهیل تردد و رفاه حال تماشاگران و مسافران، در صورت ازدحام جمعیت در ایستگاه ورزشگاه آزادی قطار فوق العاده اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مترو شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۹۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) کتک‌خوردن بوکسور ایرانی از تماشاگران در روسیه

علی هیبتی، مبارز ایرانی MMA به دلیل پا زدن به مجری زن مسئول تابلوی رینگ، از سوی سازمان هاردکور روسیه مادام‌العمر محروم شد و قرارداد او را فسخ کردند.

این ماجرا در جریان مبارزه با آرکادی اوسیپیان رخ داد. هیبتی در راند اول، ناک‌اوت شد و باخت.

پس از مسابقه، حاضران صحنه علی هیبتی را مورد ضرب و شتم قرار دادند. او پس از مسابقه عذرخواهی هم کرد، اما نه‌تن‌ها روس‌ها مبارز ایرانی را برای همیشه از مسابقات محروم کردند، که تماشاگران روس از خجالت ورزشکار ایرانی درآمدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • محکومیت مالی قطعی شمس آذر قزوین
  • محکومیت ۴۰ میلیون تومانی قطعی شمس آذر قزوین
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • سفیر بولیوی در تهران: نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است
  • نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است
  • (ویدیو) کتک‌خوردن بوکسور ایرانی از تماشاگران در روسیه