Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@02:15:20 GMT

برنامه نود امشب پخش نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۹۴۵۹

برنامه نود امشب پخش نمی‌شود

برنامه نود بر خلاف روال همیشگی، این هفته از تلویزیون پخش نخواهد شد.

به گزارش مشرق، از چند روز قبل اخباری مبنی بر پخش نشدن برنامه 90 دوشنبه 23 مهر به خاطر پخش دیدار انگلیس و اسپانیا شنیده می شد و با اعلام میرباقری این خبر رسمیت گرفت.

معاون سیما با بیان اینکه پخش مداوم لیگ ملت‌های اروپا از شبکه سه تغییراتی در کنداکتور این شبکه را ایجاد کرده که امری طبیعی است، به ایسنا گفت: این هفته نود همچون دیگر برنامه‌های هفتگی شبکه که در آن ساعت پخش می‌شدند از کنداکتور خارج شده است تا بینندگان بتوانند فوتبال‌های جذاب اروپا را تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که چرا به جای شبکه سه این بازی‌ها از شبکه ورزش پخش نمی‌شود؟ تصریح کرد: حتما می‌دانید که به دلیل کامل نشدن برخی زیرساخت‌ها مردم در سراسر کشور نمی‌توانند شبکه ورزش را دریافت کنند اما فراگیری شبکه سه این اجازه را می‌دهد که مردم در اقصی نقاط کشور بیننده این فوتبال‌های جذاب باشند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین برنامه 90 برنامه نود عادل فردوسی پور لیگ ملت های اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۹۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از «قهرمان ایران» در شبکه ورزش

پس از مشارکت چشم گیر مخاطبان شبکه ورزش سیما در رای گیری قهرمان ایران که به انتخاب برترین ورزشکاران سال ۱۴۰۲ پرداخت، قرار است پنجم اردیبهشت ماه با پخش زنده تلویزیونی همزمان شبکه ورزش و شبکه سه برترین ورزشکاران سال ۱۴۰۲ در اختتامیه جشنواره قهرمان ایران معرفی شوند.

در این مراسم که شبکه ورزش میزبان آن است و در سالن همایش‌های صداوسیما با اجرای پیمان یوسفی برگزار می‌شود، رییس سازمان صداوسیما، نامزد‌های قهرمان ایران، وزیر ورزش و جوانان، رییس کمیته ملی المپیک، روسای فدراسیون‌ها و بزرگان ورزش کشور حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • گنجی: خیلی از بچه‌های درجه یک بخاطر خستگی از برنامه جدا شدند/ افت مخاطب نداشتیم
  • پنج کاربرد برتر و جذاب قایق بادی
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود
  • رونمایی از «قهرمان ایران» در شبکه ورزش
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • پرهیجان‌ترین‌ روز یزد بعد از قندی (عکس)