Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، جمشید محمدی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج روز گذشته، 22 مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در بیست وسومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور3 دانشجوی کهگیلویه و بویراحمدی حائز رتبه اول و دوم شدند.
وی عنوان کرد: 5 دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به بیست و سومین جشنواره قران و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اعزام شدند که از این تعداد 3 نفر در رشته‌های مختلف مقام کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به تجلیل از برگزیدگان با حضور مقامات ستادی، دانشگاهی، مدعوین و کارشناسان قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی، تصریح کرد: در این مراسم جوایز بخش آوایی در رشته‌های تواشیح، حفظ قرآن کریم، ترتیل و تحقیق، دعا و مناجات، آیین سخنوری، ترجمه خوانی و اذان به نفرات اول تا سوم اهدا شد.
محمدی اضافه کرد: در این جشنواره علی حسین فضیلت فرد از کارکنان معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج رتبه دوم رشته دعا، مناجات خوانی و اذان، محمد رضا کرم‌نسب از دانشجویان پرستاری رتبه اول رشته آیین سخنوری و ترجمه خوانی و فرشته حیدری از دانشجویان مامایی رتبه اول حفظ کل قرآن مجید را کسب کردند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فعالیت های قرآنی درخشش قرآن و عترت دانشگاهیان قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر حوریه محمدی با اعلام این خبر افزود: بیست و پنجمین همایش آموزش پزشکی، هفدهمین جشنواره شهید مطهری و ششمین جشنواره ایده های نوآورانه آموزشی ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.

رییس مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی وزارت بهداشت، با اشاره به همکاری دانشگاه های کلان منطقه یک در این رویداد گفت: این جشنواره با شعار «آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه» و با محوریت پاسخگویی اجتماعی و کاربردی کردن آموزش در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را تجلیل و تکریم اساتید عرصه آموزش پزشکی، شناسایی و معرفی فرآیندهای آموزشی مطلوب کشوری و همچنین تقدیر از افرادی که برای ارتقای کمی و کیفی آموزش در دانشگاه ها تلاش می کنند، برشمرد و اضافه کرد: امسال از پژوهشگران برتر دانشجویی، مقالات برگزیده و پایان نامه های آموزش پزشکی برگزیده در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به صورت جانبی تقدیر خواهد شد.

محمدی، به اهمیت پاسخگویی اجتماعی اشاره کرد و آن را نیاز امروز جامعه دانست و افزود: توسعه و بازنگری در کوریکلوم های آموزشی بر اساس نیاز جامعه، کیفیت آموزش بالینی، آموزش دانشجو محور، اخلاق حرفه ای و استفاده از فناوری های نوین آموزشی از جمله محورهای این همایش خواند که موجب افزایش کیفیت آموزش می شوند تا فراگیران بتوانند مهارت های لازم را برای ارائه خدمت به کشور به دست بیاورند.

وی بر ضرورت مشارکت جدی تر دانشگاه ها در این رویداد تاکید کرد و یادآور شد: حضور جدی تر دانشگاه ها می تواند به رونق جشنواره بیافزاید. این همایش همچنین از امتیاز آموزش مداوم برخوردار بوده و محتوای برنامه ها به گونه ای تنظیم شده که برای اعضای هیات علمی علوم پایه و بالینی و تمامی دانشجویان علوم پزشکی در تمامی مقاطع قابل استفاده خواهد بود. همچنین بخش دانشجویی این جشنواره به صورت موازی در کنار رویداد اصلی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6085286

دیگر خبرها

  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی در قزوین
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت