Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تنها در صورت جدایی بازیکنان فعلی خود حاضر به خرید بازیکن جدید خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه پرسپولیس به دلیل محرومیت از حضور در نقل و انتقالات تابستانی نتوانست از خریدهای خود در نیم فصل اول لیگ برتر استفاده کند. این باشگاه که با سروش رفیعی، مهدی ترابی، مهدی شیری و مهدی شریفی قرارداد امضا کرده است قصد خرید بازیکن دیگری را در نیم فصل ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محرومیت پرسپولیس در نیم فصل به اتمام می رسد و برانکو ایوانکوویچ به مدیران باشگاه اعلام کرده است لزومی به خرید بازیکن جدید وجود ندارد.

سرمربی سرخپوشان پایتخت تنها در صورت جدایی هر یک از بازیکنان فعلی خود دست به خرید خواهد زد. برانکو اسم هیچ بازیکنی را نیز به باشگاه اعلام نکرده است و تا زمانی که بحث لژیونر شدن بازیکنانش جدی نشود اسمی را هم به مدیران پرسپولیس نمی دهد.

کادرفنی پرسپولیس معتقد است با توجه به بضاعت فعلی خود و اضافه شدن هر چهار خرید این تیم مشکلی برای ادامه بازی ها در فصل جاری رقابت ها ندارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بازیکن جدید در پرسپولیس سرمربی تیم پرسپولیس محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۹۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی

آفتاب‌‌نیوز :

تا به این جای کار که هنوز لیگ برتر امارات به پایان نرسیده مهدی قایدی شمار گل‌های خود را برای تیم اتحاد کلبا به ۹ گل رسانده است. او زمینه‌ساز ۵ گل هم برای هم‌تیمی‌هایش بوده و به نوعی تاثیر گذار‌ترین بازیکن تیم اتحاد کلبا در فصل جاری به‌شمار می‌رود. آخرین گل مهدی قایدی به تیم الوصل زده شد.

با اعلام سایت ترانسفر مارکت قیمت فروش مهدی قایدی از ۲ میلیون دلار به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار افزایش پیدا کرده است.

با وجود نمایش درخشان مهدی قایدی در فصل جاری لیگ برتر امارات باشگاه امارات در مورد بازگرداندن این بازیکن اظهار نظری نکرده است. باشگاه استقلال علاقه‌مند است، برای فصل جدید بازی‌های مهدی قایدی را در اختیار بگیرد و در صورت مبادرت به انجام این کار باید قطعی این بازیکن را بخرد. به این خاطر که جذب قرضی بازیکن لژیونر ممنوع است که با این اتفاق کار استقلال برای جذب مهدی قایدی سخت‌تر شده.

دیگر خبرها

  • واکنش بازیکن پرسپولیس به حرف‌های زشت لیدر سپاهان؛ مردک بی‌غیرت! + عکس
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • واکنش کاپیتان سپاهان به «دل پرخون هواداران اصفهانی از بدنه فدراسیون»
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • مهدی نصیری؛ سوژه‌ی متفکر یا شخصیت مبتذل؟
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به انتشار برخی اخبار
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟