Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در نشستی با  هیئت امنای مسجد زینبیه اعظم ؛ با بیان اینکه زینبیه اعظم و حسینیه اعظم زنجان به خوبی توانسته اند به عنوان یک الگوی شایسته و مناسب برای عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) مطرح شوند ، افزود: هر سال همه عاشقان و دوستاران اهل بیت در تمامی نقاط کشور و حتی فراتر از مرزهای جغرافیایی، شاهد حرکت عظیم خیل عاشقان حسینی در هشتم و یازدهم محرم هستند و از قاب رسانه ملی آن راه همراهی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لطیفی افزود : توجه بیش از پیش و عمیق به مسائل مذهبی و اعتقادی برکات زیادی برای جامعه خواهد داشت که یکی از مهمترین آنها کاهش آسیبها و معضلات اجتماعی است .


وی حسینیه اعظم و زینبیه اعظم زنجان را به عنوان ظرفیتهای بزرگی برای استان و کشور عنوان کرد و گفت : باید از این ظرفیتهای عظیم برای اعتلای فرهنگ ناب و صحیح عاشورایی و همچنین آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره گرفت .


مدیرکل صداوسیمای استان در ادامه با اشاره به فعالیتهای شبانه روزی همکاران مرکز در ایام محرم تصریح کرد: همکاران خدوم مرکز در همه ساله در ایام محرم با تمام توان سعی دارند عزاداری های مردم استان را به نحو شایسته پوشش داده و سهمی کوچکی در تعظیم شعائر دینی داشته باشند .
 موسوی یکی از مسئولین هیئت امنای زینبیه اعظم زنجان هم در این دیدار ضمن قدردانی از پوشش گسترده و شایسته عزاداری های پرشور استان توسط صداوسیما گفت : زینبیه اعظم و حسینیه اعظم اکنون به الگویی برای عزاداری ساده و بی آلایش در شأن حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) تبدیل شده اند و در این مسیر نقش رسانه ملی انکارناپذیر و ستودنی است .


وی با تأکید مجدد بر نقش هیئات مذهبی در تقویت باورهای دینی و اعتقادات مذهبی در جامعه به ویژه جوانان ، اظهار داشت : عزاداری های درست و به دور از خرافه گری می تواند نقش هدایت جامعه در مسیر اسلام ناب محمدی مفید و موثر باشد .

انتهای پیام/ن

دیدار هیئت امنای مسجد زینبیه اعظم با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه

ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه تاکید کرد.

کلام‌الله صفری ۱۶ اردیبهشت در گفت‌وگو با ایسنا به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم تاکید کرد و گفت: ضروری است جایگاه معلم در جامعه تقویت شود و نگرش مردم به معلم، باید نگرش نسبت به انبیا باشد.

وی به ایجاد انگیزه در معلمان برای ارائه خدمات مطلوب به دانش‌آموزان تاکید کرد و افزود: ۱۸ هزار و ۵۰۰ معلم در استان داریم و برای انتخاب معلم نمونه، ۶ هزار و ۱۹۸ مشارکت کردند و با ارزیابی انجام گرفته ۸۰۵ نفر به مرحله منطقه‌ای و در ادامه نفر۵۹ به مرحله استانی راه یافتند و نهایتا ۴ نفر انتخاب و به مرحله کشوری راه یافتند.

صفری همچنین از میان مدیران و معاونان و مربیان بهداشت نیز نهایتا ۵ نفر به مرحله کشوری راه یافتند، افزود: تولید محتوای آموزشی، نحوه تدریس، شیوه استفاده از فناوری، ارائه طرح درس، مقبولیت، سابقه بالای ۱۰ سال، اظهارنظر شورای مدرسه، اجرای برنامه‌های فرهنگی و تفریحی برای دانش‌آموزان و غیره از معیارهای انتخاب معلم نمونه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به تحقق منویات مقام معظم رهبری و نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل در حوزه آموزش و پرورش طی یک سال گذشته، ادامه داد: پخش زنده برنامه سلام معلم توسط صدا و سیمای مرکز اردبیل از اقدامات برجسته این حوزه است.

وی به راه‌اندازی پویش‌های مختلف در ایام هفته بزرگداشت مقام معلم در سطح استان، تصریح کرد: در سطح استان ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه فعال است که در هفته معلم امسال زنگ سپاس در همه مدارس استان با حضور مقامات استانی به صدا درآمد.

صفری تجدید پیمان با شهدای دانش‌آموز، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار با معلمان پیشکسوت، حضور مسئولان در شورای دبیران، راه‌اندازی قرارگاه جهادی فرهنگیان در خیابان معلم اردبیل، ایجاد یادمان شهدای فرهنگیان و دانش‌آموزان، شناسایی معلمان شاخص، کارآمد و سرآمد استان برای حضور دورهمی در صدا و سیما، ایجاد نمایشگاه از دستاوردهای آموزش و پرورش، برگزاری جشن پیوند مسجد و مدرسه، دومین جشنواره معلم خلاق ایل عشایر، شب شعر و غیره از جمله اقدامات و فعالیت‌های اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سهم ایران در اقتصاد خلاق کمتر از یک درصد است 
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • سومین سوگواره فرهنگی و مذهبی «نی ناله» فراخوان داد
  • ضرورت توجه به معماری و شهرسازی ایرانی ـ اسلامی 
  • ثبت نام نمایندگان رسانه‌ها به منظور پوشش دیدار ایران و ازبکستان
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه