Web Analytics Made Easy - Statcounter

متخصصان دفاعی کشورمان موفق به طراحی و تولید برج مراقبت سیار شدند که برای ایجاد باندهای اضطراری فرود هواپیما بسیار مناسب است.به گزارش بلاغ،متخصصان دفاعی کشورمان نوعی برج مراقب هوایی طراحی کردند که قابلیت تحرک و جابجایی دارد.

این برج کنترل مراقبت هوایی سیار مجموعه‌ای کامل از تجهیزات لازم برای یک برج کنترل در یک فرودگاه است؛ در یک ساختار تاکتیکی قابل تحرک طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برج مراقبت برای برای هدایت هواپیما و هلیکوپترها در هنگام پرواز یا فرود در باندهای صحرایی و اضطراری طراحی شده است و برای فرودگاه‌های موقت در شرایط خاص بسیار مناسب است.

این سامانه دارای قابلیت گیرندگی تعیین موقعیت ماهواره‌ای (GPS)، علائم حریق، برق اضطراری، کنترل ارتباطات صوتی، هواشناسی و حمل و نقل آسان است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۹۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیست بوم فناوری و نوآوری صنایع معدنی چه کاری انجام می‌دهد؟

به گزارش خبرنگار علم و فناوری آنا، زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی کشور، با استفاده از ظرفیت‌های نیروی انسانی توانمند در حوزه پژوهش و فناوری، توسط مرکز نوآوری معدن و صنایع معدنی شکل گرفت.

در قالب این طرح، ایمینو با هدف انتخاب همکار برای پروژه پژوهشی طراحی زیست بوم در این عرصه از متخصصان و فعالان حوزه فناوری و نوآوری صنایع معدنی دعوت به همکاری می کند.

این مرکز نوآوری در راستای توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری این حوزه برای جذب همکار پژوهش از میان دانشگاهیان، متخصصان و فناوران، اولویت‌هایی همچون  حضور فعالانه متخصصان داخلی و بین المللی صاحب تجربه و دستاورد، فعالیت در دو زمینه سیاستگذاری و مدیریت فناوری و نوآوری و نیز معادن و صنایع معدنی را در موضوعات مرتبط و میان‌رشته‌ای در نظر گرفته است.

همچنین آشنایی با موضوع و تبیین تصویر کلان وضعیت موجود و مطلوب زیست بوم و برنامه های اجرایی مدنظر طرح از دیگر اولویت‌های جذب همکاران پژوهشگر و فناور به شمار می‌رود.

مرکز نوآوری ایمینو با ایجاد زمینه  همکاری و استفاده از متخصصان، صاحب نظران، دانشگاهیان، فعالان فناور، نوآور و شرکت های دانش بنیان، زمینه را برای تدوین طرح زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • ۵۰۰میلیون دلار پروژه توسط متخصصان ایرانی در سریلانکا اجرا شده است
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • برگزاری بزرگ ترین مانور طرح اضطراری فرودگاهی کشور در فرودگاه مهرآباد
  • آغاز به کار جشنواره فجر «معماری» / فراخون جایزه ۴ میلیاردی برای طراحی خانه جشنواره
  • تشخیص زودهنگام سرطان پستان با بیوسنسور ایرانی
  • تولید انبوه بلوک‌های سیمانی قفل شونده در ژاپن/ از سنگفرش تا طراحی خاص
  • جزئیات سیل در ۲۵ شهرستان کشور / وضعیت در سیستان و بلوچستان اضطراری است
  • جایزه ۴ میلیاردی برای طراح آسمانه هنر ایران
  • زیست بوم فناوری و نوآوری صنایع معدنی چه کاری انجام می‌دهد؟