Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایش درخشان ملی پوش 22 ساله ایرانی در ترکیب ترابزون باعث شد تا رسانه های ترک به تمجید از عملکرد همین طور رکورد جالب این بازیکن بپردازند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مجید حسینی در تابستان با انتقالی پرسرو صدا راهی ترابزون اسپور شد تا در اولین تجربه حضور در فوتبال اروپا به یکی از ستاره های سوپرلیگ ترکیه تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گذشت هشت هفته از رقابت های این فصل مدافع سابق استقلال در پنج بازی برای "بوردو-ماوی ها"به میدان رفته که این تیم نه تنها شکستی نخورده بلکه با 4 برد و یک تساوی بیشترین امتیاز ممکن را به دست آورده است.


سایت spor61 ترکیه در گزارشی به تمجید از عمکلرد ستاره ایرانی پرداخت و نوشت:« حالا مجید حسینی یکی از ستاره های کلیدی یانال کارامان سرمربی ترابزون است. هر گاه او در ترکیب باشد خیال طرفداران این تیم از گل نخوردن آسوده است اما هر گاه نباشد بوردو-ماوی ها باید نگران چشیدن طعم تلخ شکست باشند».

 


این سایت ترک با اشاره به نقش کلیدی حسینی در عملکرد استقلال و تیم ملی ایران در فصل گذشته همین طور جام جهانی 2018 به افسوس های سرمربی آلمانی اشاره کرد و گفت:« بی جهت نبود وینفرد شفر به باشگاه استقلال فشار مضاعفی می آورد که اجازه جدایی به مجید حسینی را ندهند چون حضور این بازیکن همچون دژی قابل اطمینان برای هر مربی می تواند سوپاپ اطمینانی برای استحکام ساختار تدافعی باشد. به همین خاطر می توان افسوس های شفر را از بابت کوچ مجید به فوتبال ترکیه درک کرد».


سایت ترکیه ای در پایان ابراز امیدواری کرد که مجیدحسینی همین طور وحید امیری دو ملی پوش ایرانی ترابزون صحیح و سالم از بازی های ملی به تمرینات این تیم بازگشته خود را برای بازی های پیش رو آماده نگه دارند تا شوک دیگری به طرفداران ترابزون وارد نشود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سید مجید حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه عبری زبان: کشورهای عربی مانع تلاش ترکیه برای ورود به پرونده غزه شدند

رادیوی رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه ترکیه در 2 ماه ابتدایی جنگ، به چند کشور عربی پیشنهاد تدوین طرحی برای حل‌وفصل مسائل امنیتی غزه را داده بود، گزارش داد این کشورها تلاش ترکیه برای اثرگذاری بر تحولات جاری در نوار غزه و تبدیل آنکارا به بازیگر اصلی این عرصه را ناکام گذاشتند.

به گزارش ایسنا، رادیوی عبری زبان «کان» به نقل از یک دیپلمات عرب که نامش را فاش نکرد، خبر داد ترکیه در 2 ماه ابتدایی جنگ، به چند کشور عربی پیشنهاد تدوین طرحی جهت حل‌وفصل مسائل امنیتی را داد که شامل ایجاد نیروهای مشترکی در غزه تحت عنوان «روز پس از جنگ» بود.

به گفته این منبع، ترکیه طرح خود را به آمریکا و رژیم صهیونیستی ارائه کرد اما این ابتکارعمل با واکنش مثبت کشورهای عربی از جمله مصر روبه‌رو نشد.

این رسانه عبری زبان در ادامه افشا کرد در همین مرحله از جنگ برخی کشورهای عربی به شدت تاکید کردند که هیچ چیزی در خصوص حل‌وفصل اوضاع شامل نیروهایی از طرف آنها در نوار غزه نشنیدند، با این وجود در دوره اخیر اقدامات ویژه‌ای در این مورد انجام شد، از جمله اینکه برخی کشورهای عربی از جمله مصر پیشنهاد اعزام نیروهایی از طرف خود به نوار غزه و کرانه باختری را دادند، این پیشنهاد به عنوان بخشی از حل‌وفصل مساله فلسطین مطابق راه‌حل ۲ دولتی از سوی کشورهای عربی به آمریکا عرضه شد.

دیپلمات یاد شده در ادامه گفت: ترکیه سعی دارد بر اتفاقات جاری در نوار غزه تاثیر بگذارد و خود را به بازیگر اصلی آن به ویژه در مقابل آمریکا تبدیل کند اما برخی کشورهای عربی به هرگونه تلاش از سوی آنکارا برای قدم گذاشتن در عرصه فلسطین با تردید نگاه می‌کنند.

این منبع افزود: به نظر می‌رسد ترکیه با توجه به ناکامی مذاکرات فعلی برای رسیدن به قراردادی میان جنبش حماس و اسرائیل تلاش می‌کند نقش برجسته‌ای را به زیان دیگر کشورها ایفا کند و دیدارها میان سران ترکیه و سران حماس ممکن است تاثیر ترکیه بر تمام مسایل مرتبط با نوار غزه را بیشتر ‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سریع ترین شناگر ایران رکورد ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • رسانه عبری زبان: کشورهای عربی مانع تلاش ترکیه برای ورود به پرونده غزه شدند
  • «س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
  • عبور «مست عشق» از هفت خان
  • تمجید چهره های سیاسی ترکیه از عملیات ایران علیه اسرائیل؛ سپاه ابرهه توسط ابابیل آهنین ایران مورد هدف قرار گرفتند ...
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه