Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی شاهرودی صبح دوشنبه در جلسه شورای حفاظت از منابع آب دامغان که به میزبانی فرمانداری برگزار شد، ضمن بیان اینکه مجموعاً ۳۶۰ میلیون تومان برای ساماندهی سد دامغان هزینه شده است، تأکید داشت: در سال جاری تنها ۸۰ میلیون تومان برای ترمیم زیر سد اختصاص‌یافته است.

وی افزود: ۲۸۰ میلیون تومان اعتبار نیز در سال جاری برای احداث کانال ساماندهی منطقه نیستان چشمه‌علی و تبدیل باتلاق به کانال سنگ و ملات تخصیص‌یافته که ۱۵۰ متر از مجموع ۴۵۰ متر سینه کار تا کنون تکمیل‌شده و مابقی نیز در دست‌ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس امور آب دامغان بابیان اینکه برای  ایجاد کانال انتقال آب کشاورزی در پایین‌دست سد شهید شاهچراغی دامغان ۸۰ میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است، گفت: در صورت تامین اعتبار، چهار هزار و ۵۰۰ متر کانال در این منطقه ایجاد می شود.

کد خبر 4430560

منبع: مهر

کلیدواژه: آب منطقه ای سمنان انتقال آب اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی گرگان بوشهر مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۹۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت خوابگاه دانشجویی متاهلی در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ این خوابگاه در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و اعتبار یکصد میلیاردریال در ۱۹ واحد ساخته می‌شود
تاکنون ۵۷ واحد خوابگاه متاهلی برای دانشجویان متاهل در دانشگاه دامغان ساخته شده است
علی خطیبی معاون اداری مالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت : ۵۰۰ واحد خوابگاه متاهلی در دانشگاه‌های کشور در حال ساخت است که این خوابگاه‌ها تا پایان امسال تحویل داده می‌شود.
وی گفت: یکی از سیاست‌های دولت به منظور اجرای طرح جوانی جمعیت و نگه داشتن نخبگان و حمایت از آنان احداث خوابگاه متاهلی است
وی افزود: برای ساخت خوابگاه‌های جدید متاهلی در دانشگاه‌ها منتظر تصویب اعتبارات مجلس شورای اسلامی هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • وزش شدید باد و بارش باران در دامغان
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری
  • وضعیت پارکینگ‌های کرمانشاه صدای فرماندار را درآورد
  • اجرای طرح پویش زمین پاک در دامغان
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان
  • آغاز ساخت خوابگاه دانشجویی متاهلی در دامغان
  • ۳۳ میلیارد تومان جهت ساماندهی فرودگاه یاسوج هزینه شد