Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان از آغاز تکمیل ظرفیت بدون آزمون مقطع کارشناسی در۱۴ واحد و مرکز دانشگاه پیام نور هرمزگان خبرداد و گفت: تکمیل ظرفیت بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی از امروز در سایت سازمان سنجش آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، دکتر محمد خیری در گفتگویی خبری عنوان کرد: آن دسته از افرادی که در آزمون سراسری ثبت نام کرده و همچنین کسانی که در آزمون ثبت نام نکرده‌اند، و آن دسته از متقاضیانی که حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۷ موفق به اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی می گردند، نیز می‌توانند در رشته و یا رشته‌های تحصیلی مربوط متقاضی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: کلیه متقاضیان می توانند از امروز لغایت ۱۵ آبان ماه، پس از خرید کارت اعتباری به مبلغ ۲۲۰/۰۰۰(دویست و بیست هزار) ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان سنجش به نشانیwww.sanjesh.org،  و با در دست داشتن مدارک  تحصیلی به۱۴ مراکز و واحد دانشگاه پیام نور در سراسر استان هرمزگان مراجعه و نسبت به ثبت نام  و انتخاب واحد اقدام نمایند.

 

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان  با اشاره به تسهیلات ویژه بانک انصار برای این دانشگاه و اختصاص وام بانکی به کلیه دانشجویان پیام نور، افزود: با وجود این تسهیلات دانشجویان این دانشگاه دیگر دغدغه پرداخت شهریه نخواهند داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان یک‌ بار برای کل دوران تحصیل خود به بانک انصار مراجعه و پس از افتتاح حساب و تشکیل پرونده با شرایط آسان، اقدام به ثبت‌نام و انتخاب واحد کرده و به طور خودکار در سیستم گلستان مبلغ کل شهریه دانشجو در ترم مربوطه توسط بانک انصار پرداخت می‌شود و دانشجو نیز صرفا اقساط شهریه‌ خود را با کارمزد ۱/۴درصد به بانک انصار پرداخت می‌کنند.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین ایلام شیراز کانون های مساجد دولت کانون های فرهنگی هنری مساجد وزیر علوم تحقیقات و فناوری بیرجند خراسان جنوبی پذیرش بدون آزمون پذیرش دانشجو هرمزگان دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۹۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان

مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، محمد قویدل با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر استان تا دهم اردیبهشت جاری، اظهار کرد: امتیاز ویژه ثبت‌نام در این آزمون برای افراد دارای سوابق نهضت سوادآموزی، حق‌التدریس و خرید خدمات آموزشی است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: به منظور تأمین نیروی انسانی ماندگار در مناطق خاص و صعب‌العبور (سخت گذر) استان برای نخستین بار در کشور سهمیه‌ای خاص به منطقه بشاگرد و جزایر استان اختصاص داده شد و از بین جوانان تحصیل کرده این مناطق ۲۵۰ نفر معلم به منطقه بشاگرد و ۵۰ نفر به جزایر استان شامل ابوموسی، لاوان، لارک، هنگام و هندورابی اختصاص داده شده است که ثبت‌نام در این آزمون از روز پنجشنبه سی‌ام فروردین آغاز شد.

وی ادامه داد: مهلت ثبت‌نام متقاضیان که تا پایان هشتم اردیبهشت سال‌جاری بود، تمدید شده است و علاقه‌مندان تا دهم اردیبهشت فرصت دارند تا با مراجعه به سایت مرکز جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

قویدل ادامه داد: کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه چهاردهم خردادماه روی درگاه مرکز جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت و آزمون نیز در روز پنجشنبه هفدهم خرداد در بشاگرد و برای سهمیه جزایر در بندرعباس برگزار خواهد شد.

کد خبر 748701

دیگر خبرها

  • اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره آزمون مقطع دکتری ۱۴۰۳
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • بازسازی بافت تاریخی شهرکرمان نیازمند طرحی کارشناسی و آینده نگراست
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد ؟
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد؟
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • مدارس دینی بدون مجوز اهل سنت از ۳۳ به ۵ رسیده است