Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، دکتر احمد شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره وضعیت پرونده "دنیا ویسی اظهار کرد: پزشکی قانونی هنوز چیزی در این خصوص اعلام نکرده است.

وی با اشاره به حواشی و شایعات پیش آمده در این خصوص نیز گفت: با توجه به اینکه ذهنیتی در این خصوص در جامعه ایجاد شد، ما از پزشکی قانونی استان خواستیم که آزمایش‌ها را دوباره  و با دقت لازم انجام دهد که این اقدامات در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور درباره آنچه که از قول یک پزشک درباره وضعیت دنیا نقل شده بود نیز به ایسنا گفت: آنچه که از قول پزشک پزشکی قانونی مطرح شد، به هیچ عنوان صحت ندارد.

هفته گذشته خبر مرگ کودک دبستانی بر اثر ریزش دیوار مدرسه منتشر شد اما چندی بعد برخی منابع ادعای تجاوزی به این کودک و قتل وی را مطرح کرده بودند .

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جامعه پزشک مرگ مدرسه قتل پرونده پارس تکذیب ادعا توضیحات پزشکی قانونی پارس نیوز دنیا ویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۹۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!

به گزارش "ورزش سه"، قرمزپوشان اهوازی که هفته پیش شکست تلخی را مقابل مس رفسنجان در خانه متحمل شدند و در جام حذفی نیز بازی نداشتند، از چند روز قبل برای مسابقه بعدی خود در لیگ برتر آماده می‌شوند.

عبدالله ویسی از روزی که هدایت فولاد را بر عهده گرفته، هنوز نتوانسته با این تیم به برد برسد و از طرف دیگر نتایج اخیر سبب شده تا فاصله این تیم مطرح با پایین جدول کمتر شود و آنها خطر سقوط را احساس کنند.

در چنین شرایطی ویسی تمهیدات ویژه‌ای را قبل از بازی با آلومینیوم اراک در نظر گرفته است؛ او که روز چهارشنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیمش را در اراک به میدان می‌فرستد، تصمیم گرفته آرامش نفراتش را حفظ کند و برای این منظور آنها در سکوت کامل آماده می‌شوند.

در حالی که اکثر تیم‌های لیگ برتری از شرایط این روزهای خود هواداران شان را مطلع می‌کنند، بخش رسانه‌ای باشگاه فولاد با تصمیم عبدالله ویسی هیچ تصویری و خبری از آماده‌سازی این تیم منتشر نمی‌کند که این مسئله برای حفظ آرامش تیم در آستانه دیدار حساس با آلومینیوم است.

فولادی‌ها در روزهای گذشته مورد حمایت مسئولان کارخانه نیز واقع شدند و با اتحاد بیشتر کار خود را جلو می‌برند. آنها امیدوارند در سکوت کامل بتوانند شرایط خود را از نظر روحی و فنی بهبود ببخشند و مقابل آلومینیوم نمایش خوبی را ارائه کنند.

دیگر خبرها

  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!
  • نظریه پزشکی قانونی یکی از ارکان اساسی رأی قاضی است
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • خواهرکشی ناموسی در مشهد | قتل زن ۲۳ ساله به دست برادر ۱۷ ساله