Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@18:29:52 GMT

35هزار و 591 سمیرمی کارت ملی هوشمند گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۹۸۷۵

35هزار و 591 سمیرمی کارت ملی هوشمند گرفتند

اصفهان - ایرنا - رئیس اداره ثبت احوال سمیرم گفت: 35 هزار و 591 کارت هوشمند ملی در سه سال اخیر در این منطقه صادر شده است.

به گزارش ایرنا، محمد رضایی روز دوشنبه در جلسه شورای ثبت وقایع حیاتی سمیرم اظهار داشت: ثبت نام کارت ملی در اداره ثبت احوال و سایر دفاتر پیشخوان و پست همچنان ادامه دارد.
به گفته وی، در شش ماهه اول سال شماری از عشایر نیز برای ثبت نام کارت ملی هوشمند به ثبت احوال مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با ارائه آمار جمعیتی و زاد و ولد افزود : 476 واقعه ولادت و 172 واقعه فوت در شش ماه اول سال جاری در شهرستان سمیرم ثبت شده است.
رئیس اداره ثبت احوال سمیرم یادآوری کرد: این آمار در شش ماه اول سال قبل شامل 535 واقعه ولادت و 213 واقعه فوت بود که نشان از کاهش هر دو واقعه در سال 97 دارد.
این مسئول همچنین آماری از تعداد ازداوج و طلاق های ثبت شده این شهرستان ارائه داد و گفت: از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ماه امسال 280 مورد ازدواج و 24 مورد طلاق در سمیرم ثبت شده است .
به گفته رضایی، این آمار در مدت مشابه سال سال گذشته 350 ازدواج و 30 واقعه طلاق بود.
وی خاطر نشان کرد که برخی آمار ثبت طلاق ها ممکن است به سایر شهرستان ها برای ثبت این امر اقدام کنند و در آمار شهرستان سمیرم قید نشود.
رضایی یکی از مشکلات سال های اخیر این شهرستان را اعلام نکردن به موقع فوتی ها دانست و افزود: 60 درصد فوتی ها در آرامستان اصلی(باغ رضوان) دفن می شوند که زیر نظر شهرداری است و به ما نیز اعلام می شود اما این روند در آرامستان های محلی سمیرم بسهولت انجام نمی گیرد.
شهرستان سمیرم دارای 79 هزار جمعیت ثابت و 25 تا 30 هزار جمعیت عشایری در فصل ییلاق است.
7147 / 6022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كارت هوشمند ملي آمار جمعيتي سميرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۹۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت ماه میزبان دور دوم انتخابات مجلس هستند

به گزارش خبرنگار مهر، با برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه سال ۱۴۰۲، انتخابات در دو حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان به دور دوم کشیده شد که بر اساس اعلام وزارت کشور، در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه امسال دور دوم انتخابات برگزار می‌شود.

در حوزه انتخابیه سمیرم و از مجموع ۴۲۸۱۲ رأی مأخوذه صحیح، سیدمحمد موسوی با ۶۰۶۹ رأی و رحیم کریمی با ۷۶۷۳ رأی به دور دوم راه یافتند.

در حوزه انتخابیه لنجان و از مجموع ۶۱۷۰۴ رأی مأخوذه صحیح، حسین رجایی ریزی با ۱۱۲۹۵ رأی و علی کیانی با ۱۰۰۷۳ رأی به دور دوم راه یافتند.

دور دوم انتخابات در ۲۲ حوزه انتخابیه برای رقابت ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6086799

دیگر خبرها

  • خودنمایی زمستان در بهار سمیرم
  • سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت ماه میزبان دور دوم انتخابات مجلس هستند
  • تازه‌ترین آمار توزیع کارت کنکور/ آغاز برگزاری کنکور از پنجشنبه
  • بیش از ۷۲۰ هزار نفر کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ گرفتند
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • آمار داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ / پیشتازی ۲۶ درصدی داوطلبان زن در نوبت اول
  • ۱۸ هزار و ۳۹۸ واقعه ولادت در قم به ثبت رسید
  • گرامیداشت یادوخاطره شهدای عرصه هویت ملی سیستان وبلوچستان