Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، گفت: متروی تهران آماده است تا در روز سه‌شنبه 24 مهرماه 97، تماشاگران مسابقه فوتبال تیم ملی ایران و تیم ملی بولیوی را برای تماشای این مسابقه به ایستگاه ورزشگاه آزادی واقع در خط پنج مترو منتقل و در پایان مسابقه به مبادی اولیه بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، محسن محمدیان بابیان این مطلب اظهار کرد: متروی تهران آماده است تا در روز سه‌شنبه 24 مهرماه 97، تماشاگران مسابقه فوتبال تیم ملی ایران و بولیوی را برای تماشای این مسابقه به ایستگاه ورزشگاه آزادی واقع در خط پنج مترو منتقل و در پایان مسابقه به مبادی اولیه بازگرداند.

وی در ادامه با اشاره به این‌که این مسابقه در ساعت 19:30 آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: سرویس‌دهی در خط 5 متروی تهران حومه تا ساعت 21:30 هست، اما با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال تیم ملی کشور این زمان تا بازگشت کامل تماشاگران افزایش خواهد داشت. همچنین به‌منظور تسهیل تردد و رفاه حال تماشاگران و مسافران، در صورت ازدحام جمعیت در ایستگاه ورزشگاه آزادی قطار فوق‌العاده اعزام خواهد شد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: متروی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۴۰ میلیون تومانی قطعی شمس آذر قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مسابقه تیم‌های شمس آذر قزوین و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد.

این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.

با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه ۱۹۴۲ نیز به اجرا در خواهد آمد.

کد خبر 6087828

دیگر خبرها

  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • محکومیت مالی قطعی شمس آذر قزوین
  • محکومیت ۴۰ میلیون تومانی قطعی شمس آذر قزوین
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران