Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:03:49 GMT

کاروان تدارکاتی موکب احمدبن موسی(ع) راهی کربلا شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۹۹۲۱

کاروان تدارکاتی موکب احمدبن موسی(ع) راهی کربلا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از کمیته روابط عمومی و بین‌الملل موکب احمدبن موسی(ع)،مسئول کمیته پشتیبانی موکب احمدبن موسی(ع) در حاشیه این مراسم گفت:امسال با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و گرانی‌ اجناس، انتظار می‌رفت که کارها به کندی پیش رود اما بحمد الهی و به یاری خدا و عنایت امام حسین(ع) کارها امسال قوی‌تر از سال‌های گذشته دنبال شد تا بتوانیم خدمات شایسته‌تری نسبت به سال‌های گذشته به زائران امام حسین(ع) در ایام اربعین ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه در سال گذشته یکسری اجناس کمیته پشتیبانی جهت برپایی موکب احمدبن موسی(ع) در کربلا، در کشور عراق دپو کردیم، افزود: در سال جاری تنها اجناس مصرفی و سرمایه‌ای نظیر مواد غذایی، کولر، دستگاه‌های ژنراتور و کباب‌پز برقی و غیره را از کشورمان تهیه کردیم.

عاشوری با بیان اینکه 99 درصد اجناس مصرفی موکب را از داخل کشور خریداری کردیم، افزود: امروز تمام این اجناس در قالب یک کاروان تدارکاتی و به استعداد 6 دستگاه تریلی و یک دستگاه سردخانه به سمت مرز شلمچه به راه افتادند تا به یاری خدا صبح فردا از مرز عبور کرده و فردا شب به کربلای معلی برسند.

مسئول کمیته پشتیبانی موکب احمدبن موسی(ع) اظهار کرد: گروه تأسیسات خادمان موکب احمدبن موسی(ع) از 6 مهرماه جاری به کربلای معلی اعزام شدند و آخرین گروه خادمان موکب نیز به یاری خدا سه‌شنبه، 24 مهرماه جاری به استعداد 5 دستگاه اتوبوس به کربلای معلی اعزام خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بروز شبهه‌افکنی‌های معاندان بر علیه پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: نکته‌ای که باید به آن اشاره داشت این است که موکب امام حسین(ع)، سفره فقراست و کسانی که در طول سال پول کافی برای زیارت امام حسین(ع) ندارند، در ایام اربعین که سفرها ارزان می‌شود می‌توانند به زیارت آن حضرت بشتابند.

عاشوری ادامه داد: افرادی که می‌خواهند عظمت پیاده‌روی اربعین حسینی را زیر سئوال ببرند و می‌گویند که چرا این هزینه‌ها را در کشورمان خرج مستضعفین نمی‌کنند به این مسئله نیز باید توجه داشته باشند خدمات این موکب‌ها به فقرا ارائه می‌شود اگرچه سایر اقشار هم از این سفره متنعم می‌شوند ولی فقرا از این سفره بی‌بهره نمی‌مانند.

کد خبر 4430594

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی شیراز موکب اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی گرگان بوشهر مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، یوسف نوری بر لزوم اقامه نمازجماعت اول وقت در دستگاه‌های اجرایی تاکیدو تصریح کرد: افرادی که دچار ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شوند با فرهنگ و اقامه نماز بیگانه هستند

وی با اشاره به ورود بیش از ۲۰ میلیون گردشگر به مازندران افزود: باید در تلاش باشیم تا توسعه زیرساخت‌های مساجد بین راهی بهبود یابد

وی با بیان اینکه نشست شورای اقامه نماز هم از لحاظ فردی و هم از لحاظ اجتماعی جزو برنامه‌های اولویت دار استان است گفت: این نشست‌ها در شهرستان‌ها هم باید بصورت منظم برگزار شود.

حجت الاسلام ابراهیمی دبیر شورای اقامه نماز استان در این نشست با اشاره به اینکه باید مصوبات شورای اقامه نماز در دوره‌های گذشته از سوی مسئولان اجرایی شود گفت: همه دستگاه و نهاد‌ها باید در اجرای مصوبات شورای اقامه بسیج شوند

وی با اشاره به اینکه اماکن بین راهی برای اقامه نماز باید برای جانبازان و معلولان مناسب سازی شوند افزود: مازندران قطب گردشگریست، اما متاسفانه اکثر مساجد بین راهی در هنگام نماز صبح بسته است

دیگر خبرها

  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • ۶۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی سرزمین وحی می شوند
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • بازدید پولادگر از اردوی تیم ملی پاراکانو
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • آخرين خبرها از كاروان ايران در پارالمپيک پاریس
  • پولادگر: اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد/نگران بودجه هستیم
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین