Web Analytics Made Easy - Statcounter

مایکل کریک معتقد است که ژوزه مورینیو مسئولیت مربیگری خود را به خوبی انجام داده است.

طرفداری- با وجود فشار های وارده بر ژوزه مورینیو، مایکل کریک معتقد است که مورینیو فرد مناسب برای هدایت منچستریونایتد است. او بر این باور است که مورینیو به سنت های منچستریونایتد در پرورش جوانان بسیار اهمیت می دهد.

مایکل کریک از آنکه مورینیو به جوانان باشگاه فرصت بازی کردن می دهد بسیار خوشنود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مصاحبه ای با اسکای اسپورت انجام داده که به شرح زیر است:

مورینیو تاریخ باشگاه را می فهمد. او کسی است که به بازیکنانی مثل رشفورد و مک تومینای فرصت بازی داد. او به این بازیکنان در بازی های مهم نیز بازی می دهد. ما باید مربی را برای بازی دادن به این جوانان مورد ستایش قرار دهیم. بازی دادن به جوانان یک چالش برای مربی محسوب می شود. تماشاگران همواره خواستار مشاهده استعداد بعدی که از آکادمی باشگاه بیرون می آید، هستند. ولی فرصت دهی به جوانان روز به روز سخت تر می شود. اگرچه کادر مربیگری و باشگاه مسئول معرفی این استعداد ها هستند. ممکن است مثل گذشته شما نتوانید در یک فصل 10 بازیکن مستعد معرفی کنید، ولی معرفی 5 بازیکن نیز برای یک فصل کافی است. تنها نکته حائز اهمیت زنده نگه داشتن این سنت در باشگاه است.

پیرامون مسائل مربوط به رابطه پل پوگبا و ژوزه مورینیو همواره اخبار متنوعی منتشر شده است. بخصوص با در نظر گرفتن تصمیم ژوزه مورینیو مبنی بر پس گرفتن بازوبند کاپیتانی از پل پوگبا. ولی بنظر می رسد که مایکل کریک و تیم مربیگری بطور کامل حامی ژوزه مورینیو هستند. اگرچه با توجه به نتایج منچستریونایتد در فصل جاری، اخباری در مورد بازیگشت مورینیو به رئال مادرید و همکاری احتمالی مجدد او با ادن هازارد در این تیم، به گوش می رسد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۹۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورینیو و مونتلا تماشاگران ویژه بازی لیورپول (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس تیم‌های فولام و لیورپول به مصاف هم رفته‌اند که این بازی با برتری 2-1 قرمزهای آنفیلد دنبال می‌شود.

در حاشیه این بازی تصویری از ژوزه مورینیو منتشر شده که نشان می‌دهد او در ورزشگاه خانگی فولام حضور دارد و تماشاگر این بازی شده است.

در کنار سرمربی سابق چلسی و منچستریونایتد، وینچنزو مونتلا دیده می‌شود که هدایت تیم ملی فوتبال ترکیه را برعهده دارد و تیمش را برای شرکت در یورو 2024 آماده می‌کند.

مورینیو که در زمستان گذشته از هدایت رم برکنار شد، مقصد جدیدی برای خود انتخاب نکرده و در حال حاضر یک مربی آزاد به شکار می‌رود.

شایعاتی در مورد احتمال مربیگری این مربی پرتغالی در لیورپول منتشر شده بود که از سوی هیچ یک از مدیران باشگاه تایید نشد.

دیگر خبرها

  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • با عبور از ژوزه مورینیو؛ سیمونه اینزاگی به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ اینتر تبدیل شد
  • هنوز هم تا حد مرگ از ژوزه مورینیو می‌ترسم!‏
  • مورینیو: با ناراحتی منچستریونایتد را ترک کردم؛ به تن هاخ زمان دادند، به من نه!
  • ژوزه مورایس: بازیکنانم نیمه دوم مقابل ملوان بسیار عالی بودند
  • ژوزه مورینیو تماشاگر ویژه دیدار فولام و لیورپول / عکس
  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)
  • مورینیو و مونتلا تماشاگران ویژه بازی لیورپول (عکس)
  • حضور ژوزه مورینیو در ورزشگاه کریون کاتج برای تماشای دیدار فولام و لیورپول / فیلم
  • شواین اشتایگر: مورینیو مرا به تیم زیر 16 ساله‌های منچستریونایتد تبعید کرد!