Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خوزستان، در روز پایانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی شهر اراک نتایج نهایی رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت ترتیل و تحقیق از سوی هیئت داوران اعلام شد.

براین اساس سنا منبوهی نماینده استان خوزستان در رشته قرائت ترتیل به رتبه عالی دست یافت.

بانوان قرآنی استان خوزستان در دیگر رشته‌های عنوان شده در بالا موفق به کسب رتبه نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سهام بنی نعمه در روز نخست مسابقات قرآن رتبه نخست رشته دعاخوانی را به دست آورد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خوزستان فعالیت های قرآنی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ثبت نام در دوره‌های ارتقاء حافظان و قاریان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، برگزاری دوره‌های آموزش و ارتقا قاریان و دعاخوانان ممتاز، از اقدامات موفق شورای عالی قرآن در حوزه آموزش‌های تخصصی است که سال‌هاست برگزار می‌شود. در سال‌های اخیر، استفاده از بستر فضای مجازی، امکان بهره‌گیری از این دوره‌ها را برای تعداد بیشتری از نخبگان قرآنی در استان‌های مختلف کشور فراهم کرده است.

این دوره‌های تخصصی در سال ۱۴۰۳ در دو بخش، شامل: «شانزدهمین دوره ارتقا قاریان ممتاز کشور» و «هشتمین دوره ارتقا دعاخوانان ممتاز کشور» به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

قاریان و دعاخوانان ممتازی که علاقمند به شرکت در این دوره‌ها هستند می‌توانند حداکثر تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی قرآن (یا کلیک اینجا) نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

براساس این گزارش، اسامی برگزیدگان این دوره‌ها در سال گذشته که با مشارکت شورای عالی قرآن و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، به این شرح است:

برگزیدگان پانزدهمین دوره ارتقا قاریان ممتاز عبارتند از: مصطفی قاسمی از مازندران، مهدی کرمی از زنجان، سید یوسف حسینی از سمنان، مهدی تقی‌پور از قم و عرفان حسن‌زاده از آذربایجان شرقی

برگزیدگان هفتمین دوره ارتقا دعاخوانان ممتاز عبارتند از: مهدی محمدزاده از آذربایجان شرقی، صفی‌الله توفیق‌زاده از فارس و سید محمد قهاری از تهران

کد خبر 6076811 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • برترین دانشگاه‌ها در هر رشته کدامند؟
  • دومین دوره طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در ارومیه
  • اجرای طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در آذربایجان‌غربی
  • مسابقات قرآن و عترت دانش آموزی
  • زمان‌بندی آزمون سراسری حفظ ۲۰ جزء قرآن اعلام شد
  • برگزاری مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا با حضور ورزشکاران خوزستانی
  • برگزاری مسابقات قرآن دانش آموزی با حضور ۸۰۰ منتخب در همدان
  • قاریان و دعاخوانان برگزیده سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • ببینید | نکات مهم در حفظ و قرائت قرآن
  • فراخوان ثبت نام در دوره‌های ارتقاء حافظان و قاریان اعلام شد