Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@11:30:30 GMT

دلیل پخش نشدن برنامه نود چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۰۲۲۴

به گزارش ایلنا، در روزهای گذشته خبر پخش نشدن برنامه نود، بازتاب‌هایی به دنبال داشت و در نهایت عادل فردوسی‌پور اعلام کرد که نود تعطیل نشده و او در حال آماده‌سازی برنامه است.

این موضوع به‌نوعی برای مخاطبان ابهام به‌وجود آورد و همه مخاطبان برنامه منتظر دوشنبه شب بودند تا ببینند که در نهایت نود به روی آنتن شبکه سه می‌رود یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما قبل از آن، معاون سیما در مصاحبه‌ای اعلام کرد، تصمیم سازمانی شبکه سه مبنی بر این است که این هفته نود پخش نشود و هیچ ابهامی درباره این موضوع وجود ندارد.

به‌طور کلی توقف مقطعی برنامه نود در بین دو فصل لیگ برتر مرسوم بوده اما می‌توان گفت که توقف در میان برگزاری لیگ اتفاق نیفتاده و شاید بتوان دلیل‌های دیگری را متوجه این موضوع دانست.

لازم به ذکر است که در حال حاضر دلیل حذف برنامه نود این هفته، پخش بازی انگلیس ـ اسپانیا در لیگ ملت‌های یوفا عنوان شده که البته قانع‌کننده نیست چراکه در زمان‌های مشابه به این صورت بازی‌های فوتبال از شبکه ورزش پخش می‌شد و برنامه نود هم به کار خود ادامه می‌داد.

علی فروغی مدیر شبکه سه در چند روز گذشته گفته بود که برنامه نود به‌هیچ وجه تعطیل نمی‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: عادل فردوسی پور برنامه نود تعطیلی برنامه نود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بیا وسط» در هفدهمین قسمت خود به موضوع بررسی شغل همسر و رابطه آن با کیفیت زندگی مشترک می‌پردازد.

این برنامه تولید گروه خانواده شبکه دو که شامل محتوای آموزشی در حوزه ازدواج است، و مخاطب اصلی آن جوانان در شرف ازدواج و خانواده‌های آنان هستند؛ و هفدهمین قسمت آن به کارگردانی و تهیه کنندگی سید یزدان ملک آبادی پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۹ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • سیاست ارزی غلط دلیل احساس نشدن درآمدهای سرشار نفتی و رشد اقتصادی در زندگی مردم
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • گلایه از اجرا نشدن قانون در سازمان سنجش
  • رعایت نشدن قانون بکارگیری نیرو در بخشی از شعبه‌های دادگستری