Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@19:22:43 GMT

رهبر اسبق ارکستر سمفونیک تهران به رادیو فرهنگ می رود

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۰۲۹۸

رهبر اسبق ارکستر سمفونیک تهران به رادیو فرهنگ می رود

به گزارش خبرنگار مهر، «نام آوران ایران زمین» برنامه ای است که روزهای پنجشنبه از رادیو فرهنگ پخش می شود و به گفتگو با اهالی فرهنگ و اندیشه و هنر ایران زمین می پردازد.

مهمان این هفته نادر مشایخی متولد ۵ آذر ۱۳۳۷ در شهر تهران است. وی فرزند جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت ایرانی است. نادر مشایخی آهنگساز و رهبر ارکستر تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه مندان می توانند پنجشنبه ساعت ۱۷:۳۰ این برنامه را از رادیو فرهنگ بشنوند.

«نام آوران ایران زمین» در گروه تاریخ و اندیشه به تهیه کنندگی رکسانا حمیدی و اجرای علی عظیمی نژاد تولید و پخش می شود. رادیو فرهنگ را روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز بشنوید.

کد خبر 4430603 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: ارکستر ملی ایران رادیو فرهنگ نادر مشایخی اربعین ۹۷ تئاتر ایران موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی سینمای مستند هالیوود فیلم سینمایی سریال ایرانی فیلم کوتاه سینمای آمریکا انیمیشن کارگردان تئاتر مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک

‌به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محمودی گفت: در دومین روز از هفته زمین پاک مراسم پاکسازی حاشیه اتوبان تهران – قزوین، حد فاصل شرکت سیمان آبیک با همکاری این شرکت برگزار شد.

وی بیان کرد: این مراسم با هدف فرهنگ سازی با همراهی مدیریت و پرسنل و همچنین میزبانی شرکت سیمان آبیک برگزار شد و باید به صورت یک فرهنگ به صورت ادامه داشته باشد.
رئیس اداره محیط زیست نظرآباد خاطرنشان کرد: در انتهای این مراسم به قید قرعه به افراد حاضر در مراسم جوایزی اهدا و از حضور مدعوین قدردانی شد.

کد خبر 6085386

دیگر خبرها

  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • برنامه «پل مدیریت» از رادیو تهران
  • چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو
  • تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو
  • برنامه «باغ فردوس» از رادیو تهران
  • رادیو ۸۴ ساله شد/ اینجا تهران است، رادیو ایران
  • رسالت دانشجویان در راستای اجرای اهداف برنامه‌های زمین پاک
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • کارگران با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب