Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام سجادی امام جمعه نایین در این مراسم با اشاره به بازسازی امامزاده سید ابراهیم (ع) نایین گفت :امروز تلاش برخی از تکفیری ها و داعشی ها در جهت تضعیف جایگاه اهل بیت عصمت و طهارت دربین مسلمانان جامعه هستند و امروز وظیفه ما است که جایگاه امامزادگان را به خوبی بشناسیم چرا که منزلگاه بزرگان در بین شیعیان بسیار والا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه نایین به بیان جایگاه ویژه و ولایی اهل بیت در نزد شیعیان اشاره کرد و افزود: اهل بیت(ع) نزد خداوند مقرب هستند و خداوند متعال بعد از ائمه معصومین(ع) به امامزادگان جایگاه ارزشمند علم و معرفت بخشیدند.
وی با اشاره به این مطلب که در تکریم امامزادگان توجه به جنبه های معرفت و مودت ضروری است افزود: وجود امامزادگان یکی از مصادیق مودت است ولازم است مردم را در توجه به این امر آگاهی دهیم تا به فرزندان ائمه مودت و مهربانی داشته باشند.
سجادی ، با اشاره به اینکه دختر سه ساله امام حسین (ع) با زندگی کوتاه خود، درس‌های بزرگی می‌دهد گفت :مبارزه با ظلم،صبر در مشکلات و مصائب از جمله این درس ها است ولی مهمتر از همه این درس‌ها درس بزرگ ان حضرت به همه ما این است که باید مشتاق دیدار امام زمان خود باشیم.
وی در پایان گفت : بی‌تابی حضرت رقیه (س) برای سختی‌ها و مصائب خودش نبود بلکه برای اشتیاق به دیدار روی امام زمان خود بوده است و ما باید این درس بزرگ را از سه ساله امام حسین علی (ع) بیاموزیم.
ذاکرین اهل بیت (ع) با ذکر مرثیه و عزاداران حسینی با اشک هایی که در ماتم دختر سه ساله امام حسین (ع) با هدف ارج نهادن به مقام شامخ آن حضرت (س) ظهور فرج را از باب الحوائج طلب کردند.
در حاشیه مراسم دردانه هایی بودند که تصویرشان زینت بخش مجلس شده بود کسانی که محتاج دستان پر مهر و محبت عاشقانی بود که برای سه ساله حسین بر سینه می زدند آری ، کودکان یتیم ، کودکانی که امروز در سایه ناملایمتی ها باید رنج ها و دردهای زیادی را تحمل کنند و چشم انتظار دستان مهربانی است.
در این مراسم بزرگترین سفره حضرت رقیه(س) با حضور دختران ۳ تا ۷ سال برپا شد و عزاداران و دوست داران آن حضرت در پایان بر سر سفره طعام پذیرایی شدند.
امامزاده ابراهیم (ع) در ده کیلومتری شهرستان نایین واقع شده است.

 

انتهای پیام /س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبتهای مذهبی ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در دهلران

دریافت 9 MB

فیلم: مجتبی کاور

کد خبر 6096202

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • عزاداری امام صادق(ع) در امامزاده آقاعلی عباس+فیلم
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفرصادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه
  • عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع)در ایلام
  • عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در دهلران
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر