Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان ایران که روزهای پایانی اردوی آماده سازی خود را در خانه کشتی تهران سپری می کنند، بزودی راهی شهر بوداپست مجارستان، محل برگزاری رقابتهای جهانی خواهند شد.

این در حالیست که اعضای تیم های کشتی آزاد و فرنگی امید هم که رقابتهای جهانی رومانی را پیش رو دارند در اردوی بزرگسالان در حال تمرینات مشترک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نکات قابل توجه این تمرینات، حضور با انگیزه ملی پوشان امید در این تمرینات مشترک است که بدون توجه به اخبار ضد و نقیض لغو اعزام به رقابتهای جهانی به دلیل مشکلات ارزی در حال تمرین و آماده سازی هستند.

اردونشینان تیم های کشتی آزاد و فرنگی امید مدتهاست با حضور در خانه کشتی تهران همراه با ملی پوشان بزرگسال تمرین می کنند و پس از اعزام کاروان کشتی ایران به رقابتهای جهانی مجارستان، تمرینات اختصاصی و ویژه ای را استارت خواهند زد.

پس از رفع مشکل پرداخت ارز ثانویه به فدراسیون کشتی برای اعزام تیم های کامل کشتی آزاد و فرنگی به رقابتهای جهانی مجارستان، متولیان فدراسیون در حال پیگیری تامین هزینه های لازم برای اعزام تیم های امید به رقابتهای جهانی رومانی هستند. با این وجود در روزهای اخیر برخی از اهالی کشتی از لغو اعزام کشتی گیران امید به رقابتهای جهانی خبر دادند که این موضوع از سوی فدراسیون کشتی تکذیب شد.

سرمربیگری تیم های کشتی آزاد و فرنگی امید کشورمان را علیرضا رضایی و جمشید خیرآبادی بر عهده دارند.

کد خبر 4430535

منبع: مهر

کلیدواژه: اردوی تدارکاتی مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد کشتی فرنگی اربعین ۹۷ بازی های پاراآسیایی دوومیدانی تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران المپیک جوانان 2018 آرژانتین تیم فوتبال استقلال تهران کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی وزارت ورزش و جوانان جودو السد قطر برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۰۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حسن یزدانی قهرمان مازندرانی و مرد ۹ مداله کشتی آزاد المپیک و جهان، به دلیل ادامه روند توانبخشی در این مرحله از اردوی آزادکاران حضور نخواهد داشت.


بر اساس اعلام روابط عمومی فدراسیون کشتی، یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.


بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان