Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@04:58:37 GMT

در کشور جهل‌الرجال داریم نه قحط‌الرجال

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۰۴۴۶

در کشور جهل‌الرجال داریم نه قحط‌الرجال

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: ظاهرا وزرای انتخابی باید با نوبخت هماهنگ باشند و چینش آنها به سمت حزب اعتدال و توسعه پیش برود. ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ رسانه ها خواندنی نظرات

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، سید محمدجواد ابطحی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به برخی شنیده‌ها درباره معرفی شریعتمداری وزیر صمت به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: معتقدم شخصیت شریعتمداری به نحوی است که خودش این جا به جایی را قبول نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وزارت کار درگیر مسائل خاص و مطالبات گسترده‌‌ای مانند شرکت‌های وابسته، کارگران، شستا و ... است، لذا شریعتمداری خودش هم طالب این پست نیست و شاید این سمت به وی تحمیل شده یا روحانی تحت فشار لابی‌های بیرون قرار گرفته است.

حلقه بسته 500 نفره‌ای از ابتدای انقلاب تاکنون در جریان است

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس تصریح کرد: دایره قدرت و حلقه بسته حدود 500 نفره موجود از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در کشور در جریان است و این افراد در سمت‌هایی مانند مشاور، وزیر، نماینده مجلس و ... می‌چرخند.

ابطحی تاکید کرد: ظاهرا وزرایی در کابینه دولت انتخاب می‌شوند باید با نوبخت هماهنگ باشند، یعنی وزرای پیشنهادی یا مسئولان به نحوی چیده می‌شوند که بیشتر به سمت حزب حاکمیت اعتدال و توسعه پیش بروند حتی این موضوع در رده‌های پایین‌تر از وزرا مانند معاونان و مدیرکل‌ها هم وجود دارد.

میدان را به جوانان بدهید

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی با بیان اینکه اگر حاکمیت در اختیار عده‌ای خاص بچرخد تبدیل به الیگارشی می‌شود که فساد‌آور است، افزود: دلسوزانه می‌گویم که میدان را به جوانان بدهید زیرا ما نیروهای متخصص و با انگیزه جوان در کشور کم نداریم، در کشور جهل‌الرجال داریم و نه قحط‌الرجال، لذا باید به جوانان میدان داد تا بتوانند تجربه کنند.

وی بیان کرد: افرادی که اکنون پست‌ها را رها نمی‌کنند در حقیقت همان جوانان ابتدای انقلاب اسلامی هستند که حال با افزایش سن، تعلقات و محافظه‌کاری‌شان اجازه همان برش ابتدایی انقلاب را به آنها نمی‌دهد.

ابطحی گفت: مسئولان خودشان از صحنه قدرت کنار بروند و جوانان را با تشویق بر سر کار بیاورند تا هر چه زودتر به اوج پیشرفت برسیم.

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

R41383/P41383/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) گفت: همچنین ضرورت دارد تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در تمامی مدارس در اولویت قرار گیرد.

حجت الاسلام احمد محمودی، اعتراضات دانشجویی در آمریکا را انعکاس نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی دانست وافزود: ۱۰ سال قبل رهبرمعظم انقلاب به جوانان غربی منشأ شعار‌های امروز جوانان آمریکایی علیه رژیم غاصب و تحولات دانشگاهی در آمریکا است.

خطیب جمعه اصفهان با گرامیداشت مقام معلم، شغل معلمی را سرچشمه گرفته از جایگاه خداوند در مقابل انسان دانست وافزود: در همین راستا رهبر معظم انقلاب فرمودند جایگاه معلم بسیار ارزشمند است و بر موضوع پرورش و تربیت از جمله مهم‌ترین وظایف دستگاه آموزش و پرورش تاکید دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد محمودی با در پیش بودن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) افزود: امام صادق در دوران بسیار حساسی و حکومت بنی امیه و حکومت عباسیان ظالم جامعه اسلامی را مدیریت کردند و در مواجه با موضوعات انحرافی به گونه‌ای با جهاد تبیین عمل کردند که امروز شاهدیم از ایشان به‌عنوان مؤسس حزب شیعه نام برده می‌شود.

حجت‌الاسلام محمودی گفت: اگر انسان به تقوای الهی توجه نکند دچار خسران شده و سرمایه انسانیت و معنویت که امنیت الهی است را از دست می‌دهد، ضرورت دارد با کسب تقوای الهی از ویژگی‌های منفی دوری کنیم، امیدواریم خداوند همه ما را ملبس به لباس تقوا بفرماید.

دیگر خبرها

  • بارش‌های اخیر پرشدگی سدهای کشور را چند درصد افزایش داد؟
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • خشکسالی در ۲۲ استان کشور؛ کاهش ۸.۹ درصدی بارش‌ها!
  • خشکسالی در 22 استان کشور! بارش‌ها 8.9 درصد کاهش یافت
  • کاهش ۹۳.۵ میلیمتری بارش‌ها در تهران
  • تعلیم عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد
  • ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را باید تبلیغ و تبیین کنیم
  • اعلام فهرست انتخاباتی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای تهران + اسامی