Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری صدا و سیمای مرکز گلستان؛ فرمانده انتظامی آزادشهر از تعقیب و گریز سارق و زخمی شدن خانواده اش در این شهرستان خبر داد و گفت: عصر دیروز برابر اعلام فوریتهای پلیس ۱۱۰  مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو پراید به مامورین گشت شهرستان، بلافاصله طرح مهار در شهرستان و استان اجرا و پس از مدت کوتاهی مامورین یگان امداد وسیله مورد نظر را در میدان جمهوری آزادشهر شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ اصلانی افزود: پس از شناسایی  دستور توقف خودرو داده شد اما متهم به دستورات توجه نکرد و به قصد فرار از شهرخارج و به سمت جاده فرعی معروف به جاده نفت حرکت کرد.

وی گفت : بعد از چند دقیقه تعقیب و گریز و بی توجهی سارق به اخطارهای پلیس مامورین با توجه به قانون بکارگیری سلاح بصورت  شلیک هوایی و سپس به قصد متوقف کردن خودرو اقدام به شلیک مستقیم نمودند.

اصلانی افزود: متاسفانه گلوله های شلیک شده از صندوق پراید رد شده و به همسر و فرزند سارق اصابت کرده که منجر به مجروح شدن ایشان گردید.

وی تاکید کرد: پس از توقف خودرو بلافاصله مجروحان به مرکز درمانی انتقال دادشدند اما متاسفانه فرزند سارق بر اثر شدت جراحات در بیمارستان درگذشت.

 لازم به ذکر است که سارق سابقه دار و همچنین معتاد به مواد مخدر بوده و هم اکنون برای تکمیل تحقیقات به مقامات قضایی تحویل داده شد است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سرقت خودرو آزاد شهر تعقیب و گریز سارق حرفه ای معتاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس

فرماندهی انتظامی بندرعباس درباره فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در منطقه جمال احمد بندرعباس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی بندرعباس در تشریح جزئیات این خبر گفت: عصر روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی گردید.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی های تخصصی، متعاقبا اعلام می شود.

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • دلیل تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت