Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-18@19:46:03 GMT

احتمال استعفای‌ عارف از ریاست‌ شورای‌ عالی‌

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۰۶۰۲

احتمال استعفای‌ عارف از ریاست‌ شورای‌ عالی‌

به گزارش جهان نيوز، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هفته گذشته در خصوص ترکیب جدید شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با محمدرضا عارف جلسه‌ای برگزار کرد.
علی‌رغم اینکه علی صوفی از قانع شدن شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از توضیحات عارف خبر داده بود پیگیری‌ها حکایت دیگری را روایت می‌کند.

برپایه این خبر، اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از توضیحات محمدرضا عارف قانع نشده‌اند و قرار است در مورد ترکیب جدید رأی‌گیری صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یک منبع آگاه گفت که محمدرضا عارف تأکید کرده اگر قرار است ترکیب شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به هم بریزد از ریاست این شورا استعفا خواهد کرد.
  منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب اقتدار و درایت

  عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به حمله وقیحانه صهیونیست‌ها به ساختمان کنسولی سفارت کشورمان در دمشق، اقدامی هوشمندانه در چارچوب قواعد و نظامات بین‌المللی بوده و مصداق حمیت و غیرت دلاورمردانی است که ایستایی، سکون و ضعف در برابر دشمنان را بر نتافته و با تمام قوا در برابر آنها می‌ایستد. عملیات تنبیهی اخیر، مصداق همین رویکرد بارز در سیاست خارجی و منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران است. در این خصوص دو نکته مهم وجود دارد که نباید فراموش شود: نخست این‌که عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برهه‌های حساس و تاریخی مهمی از حیات منطقه غرب آسیا رخ داده است. درست در بحبوحه جنگ غزه که از آن به‌درستی تحت عنوان نبرد حق و باطل یاد می‌شود، شاهد سکته تل‌آویو در قبال قاطعیت اطلاعاتی، نظامی و میدانی جمهوری اسلامی ایران بودیم. سردرگمی رژیم اشغالگرصهیونیستی وحامیان غربی آن در محاسبه واکنش ایران، از زمان دقیق وقوع عملیات تا دامنه و وسعت آن، شکست امنیتی ـــ میدانی سختی را علیه تل‌آویو وواشنگتن رقم زده و قطعا آثار و تبعات آن به سود جبهه مقاومت قابل تفسیر خواهد بود.هم افزایی و همپوشانی جریان‌های مقاومت در این معادله، درس بزرگی به دشمن صهیونیستی داده است. دومین نکته، معطوف به تلفیق مؤلفه اقتدار و درایت در سیاست منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران است. کشورمان خطوط قرمز راهبردی خود را در منطقه به‌صورتی واضح و شفاف برای دشمنان و دوستان ترسیم کرده است؛ بر این مبنا، هرگونه اقدامی که ناقض امنیت ایران اسلامی و جبهه مقاومت باشد، با واکنش قاطعانه و مدبرانه کشورمان مواجه خواهد شد. در اینجا تدبیر مغایر با قاطعیت نبوده و اتفاقا در بطن آن معنا و مفهوم می‌یابد. جمهوری اسلامی ایران و دیگر اضلاع جبهه مقاومت، نه‌فقط در عرصه بازدارندگی، بلکه در عرصه مواجهه و اقدام مستقیم علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی، ترکیب درایت و قاطعیت را آموخته و استادانه آن را در راستای منافع جمعی ملت‌های منطقه و در مواجهه مطلق با منافع غرب و تل‌آویو به کار می‌گیرند. این همان رمز پویایی جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت در منطقه و جهان است که روز به‌روز بیشتر بر مخاطبان عام و خاص تحولات نظام بین‌الملل آشکار می‌شود. 

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی افغانستان برای وقوع سیلاب در ۲۹ ولایت
  • احتمال بقای اسرائیل با نا امن‌سازی ایران کم‌تر می‌شود
  • اعلام موضع رییس جبهه اصلاحات در مورد بازگشت گشت ارشاد: این چه تدبیری است؟
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳ کارگران قوت گرفت؟/ اعلام جزییات
  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • رئیس جبهه اصلاحات: پاسخ ایران به اسرائیل مشروع بود
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • آذر منصوری و تلاش برای خنثی‌سازی اظهارات مثبت خاتمی
  • جزئیات گفتگوی تلفنی رئیس جبهه اصلاحات با مهدی کروبی
  • ترکیب اقتدار و درایت