Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@21:31:07 GMT

مهدوی‌کیا و هاشمیان دیگر گزینه نیستند

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۰۶۴۰

مهدوی‌کیا و هاشمیان دیگر گزینه نیستند

کمیته جوانان قصد دارد در روزهای آتی تکلیف کادر فنی تیم ملی نوجوانان و جوانان را مشخص کند. دو تیمی که به دلیل ناکامی های اخیر شانس حضور در جام جهانی زیر 17 سال و زیر 20 سال 2017 را از دست دادند.

به گزارش "ورزش سه"، عباس چمنیان سرمربی تیم ملی نوجوانان منتظر فراخوان کمیته فنی است تا در این نشست حاضر شود و گزارش خود از بازی های جام ملت های نوجوانان آسیا را به اعضای کمیته فنی ارایه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در این باره می گوید: گزارش من آماده است. منتظر هستم کمیته فنی خبرم کند تا به تهران بیایم و با آنها در خصوص بازی ها صحبت کنم. من دو ماه دیگر با فدراسیون فوتبال قرارداد دارم و اگر فدراسیون فوتبال مایل به ادامه همکاری باشد در خدمت هستم.

 

در غیر اینصورت برای تیم های پایه در ادامه مسیر آرزوی موفقیت می کنم. این را هم باید اضافه کنم با وجود صعود نکردن در جام ملت های آسیا از عملکرد خودم و دستیارانم راضی هستم چون در فوتبال پایه فقط نتیجه ملاک نیست. ما گزینه هایی را انتخاب کردیم که فردا سرمایه های فوتبال ایران هستند و فدراسیون فوتبال خوب می داند دراین مسیر شبانه روز تلاش کردیم و حاصل تلاش های ما در آینده بیشتر روشن خواهد شد.»


عباس چمنیان و اعضای کادر فنی این تیم در حالی مورد انتقاد رسانه های گروهی هستند که در دوره قبلی جام ملت ها نایب قهرمان شدند و در جام جهانی که در سال 2017 برگزار شد خوش درخشیدند و شکست دادن تیمی چون آلمان آنهم با 4 گل کار کوچکی نبود.


اما تجربه ثابت کرده فدراسیون فوتبال مربی ای که در یک دوره ناکام شود را کنار می گذارد. حالا کارنامه گذشته اش هر چه می خواهد باشد. این اتفاق برای امیر حسین پیروانی، مربی تیم ملی جوانان هم اتفاق افتاد. او در حالی که با تیم ملی جوانان سوم جام ملت ها  و در جام جهانی حاضر شد به دلیل باخت دو بر صفر در برابر عمان در بازی های مقدماتی زیر 23 سال آسیا از کار برکنار شد.


در روزهای اخیر از مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان به عنوان گزینه های احتمالی تیم ملی جوانان نام برده شد. مصاحبه فریدون معینی مبنی بر اینکه وحید هاشمیان یکی از ده گزینه تیم ملی جوانان است بد جوری وحید را برافروخته کرد. با اینکه وحید در حال حاضر تعهدی به باشگاهی ندارد گفته که در یک سال آینده نمی تواند در تیم ملی جوانان فعالیت کند و مهدی مهدوی کیا هم با باشگاه هامبورگ قرارداد دارد و نمی تواند با فدراسیون فوتبال همکاری کند.


کمیته جوانان لیست مربیان مد نظر خود برای تیم ملی جوانان به کمیته فنی ارایه داده است. یکی از این نفرات از سوی کمیته فنی انتخاب می شود و با تایید هیات رئیسه به طور رسمی معرفی خواهد شد. قرار است در مورد تیم ملی نوجوانان هم در ماه های آینده تصمیم گیری شود. این تیم به دلیل حذف از بازی های جام جهانی در ماه های آینده برنامه ای ندارد.

 

عباس چمنیان تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عباس چمنیان تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۰۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی اعلام کرد؛ دانیال اسماعیلی فر، مدافع تیم پرسپولیس جهت ادای پاره‌ای از توضیحات پیرامون اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دعوت از اسماعیلی فر به دلیل شادی پس از گلزنی اش در دیدار روز گذشته مقابل صنعت نفت آبادان است که حرکت هنجارشکنانه انجام داد.

کد خبر 6082616

دیگر خبرها

  • حسینی: خوشحالم ۴ روزه حکم من را دادند
  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند