Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - مارک اورمارس می‌گوید که آژاکس آمستردام بازیکن مورد نظر بارسلونا را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به این تیم نخواهد فروخت. ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارک اورمارس مدیر ورزشی باشگاه آژاکس آمستردام امیدهای بارسلونا برای خرید ماتیس دلیت در ماه ژانویه را بر باد داد و گفت که امکان ندارد این مدافع در پنجره نقل و انتقالات زمستانی هلند را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام سایت  ESPN، دلیت و هم‌تیمی او فرنکی دی‌یونگ دو بازیکنی هستند که استعدادیاب‌های باشگاه بارسلونا آنها را زیر نظر گرفته‌اند.

تمایل بارسا به جذب دی‌یونگ از مدتی پیش مطرح شد اما این باشگاه هرگز برای خرید او پیشنهادی رسمی ارائه نکرد. با این حال مشکلات عمده خط دفاعی آبی‌و‌اناری‌ها در ابتدای فصل جاری سبب تغییر استراتژی در حوزه نقل و انتقالات این باشگاه شده است.

دو نشریه کاتالان موندو دپورتیوو و اسپورت نیز هفته جاری گزارش کرده بودند که بارسلونا در صدد خرید دلیت است اما اورمارس اعلام کرد این بازیکن که عملکردش در پیروزی 3 بر صفر اخیر تیم ملی هلند مقابل آلمان در لیگ ملت‌‌های اروپا زیر ذره‌بیان مدیراستعدادیابی بارسایی‌ها قرار گرفته بود، آژاکس را ترک نمی‌کند.

بارسلونا با چهارمین بازی متوالی بدون برد، صدر جدول را از دست داد

اورمارس به شبکه روما24 گفت: احتمال اینکه دلیت آژاکس را در ژانویه ترک کند صفر درصد است اما این احتمال وجود دارد که او در پایان فصل برود.

مدافع میانی 19 ساله آژاکس مدتی است که زیر نظر کادر استعدادیابی باشگاه بارسلونا قرار دارد اما عملکردش در تساوی دو هفته پیش نماینده هلند مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (تساوی یک بر یک در مونیخ) بیش از پیش تیم کاتالان را برای خرید او ترغیب کرده است.

با مصدومیت ساموئل اومتیتی و توماس فرمائلن خط دفاعی بارسلونا دچار افت محسوسی شده و اشتباهات عجیب جرارد پیکه در بازی‌های این تیم هم بر مشکلات آن در فاز دفاعی اضافه کرده است. بارسلونا در 8 بازی اولش در این فصل لالیگا 9 گل خورده که مساوی با گل‌های خورده‌اش در پایان هفته بیستم فصل گذشته است.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۰۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • پاس های تماشایی پائو کوبارسی، مدافع 17 ساله بارسلونا / فیلم
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • انتقال آب از سد تالوار به بهار و کبودراهنگ ۱۰۰۰ میلیارد اعتبار می‌خواهد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا