Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:40:59 GMT

مدافع فرانسوی آرسنال از فوتبال ملی خداحافظی کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۰۷۸۳

مدافع فرانسوی آرسنال از فوتبال ملی خداحافظی کرد

تهران - ایرنا - «لورن کوشیلنی» مدافع تیم ملی فوتبال فرانسه ضمن انتقاد از «دیدیه دشان» سرمربی آبی ها مبنی بر عدم حمایت از وی در دوران مصدومیت، از فوتبال ملی خداحافظی کرد.

به گزارش ایرنا، تارنمای خبری فاکس اسپورتس آسیا روز دوشنبه نوشت: کوشیلنی سال گذشته، جام جهانی روسیه را پایان کار خود در تیم ملی فرانسه اعلام کرده بود، اما پارگی تاندون پا در آستانه پایان فصل گذشته لیگ برتر جزیره، مانع از حضور وی در جمع آبی ها و جشن قهرمانی در جام جهانی 2018 شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کوشیلنی در مصاحبه با کانال پلاس فرانسه ضمن تاکید بر عدم تغییر تصمیمش در خصوص بازنشستگی اظهار داشت: فکر می کنم به اندازه توانم برای فرانسه زحمت کشیده ام، رهایی از مصدومیت هم تصمیمم را عوض نخواهد کرد، تیم ملی برای من تمام شده است.
مدافع توپچی ها که انتظار می رفت در جام جهانی روسیه جزء مهره های کلیدی دشان باشد، تجربه نظاره گر بودن قهرمانی تیم ملی کشورش را از کنار زمین، دردناک ترین بخش زندگی فوتبالی خود خواند.
وی در این باره تصریح کرد: او (دشان) تنها یک بار آن هم روز تولدم با من تماس گرفت و فقط همان یک بار بود. با این حال، این موضوع صرفا به سرمربی محدود نمی شود و در این مدت خیلی های دیگر هم مرا ناامید کردند.
کوشیلنی در پایان افزود: ضربه مهلکی است زمانی که متوجه می شوید در فرم ایده آل دوستان زیادی دور و بر شما هستند و زمانی که مصدوم می شوید، پس از مدتی کاملا از خاطره ها فراموش شده اید.
«اونای امری» سرمربی تیم آرسنال با وجود مصدومیت طولانی مدت کوشیلنی، همچنان بازوبند کاپیتانی توپچی ها را در اختیار او قرار داده و انتظار می رود مصدومیت این بازیکن فرانسوی تا ماه آینده کاملا بهبود یابد.
ورزشی**3991**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كوشيلني فرانسه آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۰۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال العین امارات و الهلال عربستان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز پنجشنبه در ورزشگاه هزاء بن زائد امارات برگزار شد که با برد چهار بر دو میزبان اماراتی همراه بود.

سوفیان رحیمی (۶ و ۲۶-پ نالتی و ۳۸-پ نالتی) و کاکو (۵۶-پ نالتی) برای العین و مالکوم (۴۹) و یاسر الشهرانی (۷۸) برای الهلال گلزنی کردند.

شاگردان هرنان کرسپو در حالی موفق به کسب پیروزی پرگل شدند که الهلال در ۳۶ دیدار قبلی رسمی خود در تمامی مسابقات نتیجه‌ای جز پیروزی نگرفته بود. آنها همچنین ۴۴ بازی نباخته بودند و آخرین شکست آبی‌پوشان فوتبال عربستان به ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ باز می‌گردد.

الهلال با این شکست تلخ حالا در فصلی رویایی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا هستند تا تمام تلاش‌های اخیر آنها که تبدیل به رکوردی در سطح دنیا شده بود دیگر به چشم نیاید.

کد خبر 6081518 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • لیل (3) 3-3 (4) استون ویلا؛ امی مارتینز، نامی که فرانسه فراموش نمی‌کند!
  • حامیان فلسطین نظامی صهیونیست را در فرانسه به دادگاه کشاندند
  • خداحافظی‌های بی پایان در غزه
  • بورکینافاسو ۳ دیپلمات فرانسوی را اخراج کرد
  • دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • اجرای سه قانون جدید فوتبال در آمریکا؛ وقت‌کُشی به پایان می‌رسد؟
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • پیامدهای بیست سال ممنوعیت حجاب در فرانسه و اسلام‌هراسی بی حد و حصر