Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب، ماشین آلات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی از جمله چندین دستگاه جرثقیل و بولدوزر از ساعات اولیه صبح امروز دوشنبه در اطراف روستای خان احمر در شرق قدس اشغالی مستقر شده‌اند.

بر اساس این گزارش، مهلتی که رژیم صهیونیستی به ساکنان این روستا برای تخلیه آن داده بود، چند روز پیش به اتمام رسیده و هر لحظه احتمال تخریب این روستا به رغم اعتراض و مخالفت گسترده مجامع بین‌المللی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این در حالی است که گروه های مقاومت اسلامی فلسطین و همچنین برخی طرف های خارجی، هشدارهای جدی به رژیم صهیونیستی درخصوص هرگونه اقدام برای تخریب روستای خان احمر داده اند.

خبر دیگر اینکه،«مایا کوتسیانچیچ» سخنگوی اتحادیه اروپا خواستار توقف درگیری ها و حمله نظامیان صهیونیستی به فلسطینیان شرکت کننده در راهپیمایی بازگشت شد.

سخنگوی اتحادیه اروپا افزود: امیدواریم اسرائیل به اصل لزوم و تناسب در استفاده از زور پایبند باشد؛ کوتسیانچیچ بر ضرورت تحقیق در خصوص حوادث روزهای گذشته و تحویل جنایتکاران به دست عدالت تأکید کرد.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: راه حل سیاسی تنها راه برای جلوگیری از خشونت است.

 کوتسیانچیچ اضافه کرد: اتحادیه اروپا تلاش های هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل متحد و جامعه جهانی در روند سیاسی در غزه را تایید می کند.

گفتنی است، راهپیمایی های بزرگ بازگشت از ۳۰ مارس (۱۰ فروردین) آغاز و در جریان آن تاکنون ۲۰۲ نفر شهید و بیش از ۲۲ هزار نفر زخمی شده اند.
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۰۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است

به گزارش جام جم آنلاین، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه میلیاردها دلار خسارت در نوار غزه به جا گذاشته است.

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روزچهارشنبه اذعان کرد: میزان ویرانی‌های غزه در نتیجه حملات اسرائیل، بیشتر ازویرانی های جنگ جهانی دوم است.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: جنگ در غزه ۱۹ میلیارد دلار به این منطقه خسارت زده است.

بورل تاکید کرد که بیش از ۶۰ درصد زیرساخت‌ها آسیب دیده و ۳۵ درصد زیر ساخت‌های غزه به طور کامل تخریب شده اند.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیروز هم اذعان کرد که رژیم صهیونیستی قطعنامه شورای امنیت در خصوص کمک رسانی به نوار غزه را زیر پا گذاشته است.

دیگر خبرها

  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد دانشگاه  
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد  
  • فیلم| لحظه محاصره بن‌گویر درمیان معترضان صهیونیست
  • (ویدیو) محاصره بن‌گویر درمیان معترضان صهیونیست
  • محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم
  • ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • بورل: درباره ایران باید جایی را برای دیپلماسی در نظر گرفت
  • بورل: ایران و کره شمالی، کشورهایی هستند که بیشترین تحریم‌ها علیه آن‌ها اعمال شده است
  • بورل: تحریم‌ها ایران را نمی‌ترساند
  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند